Menu

piątek, 27 grudnia 2013

Ja pierdziele zawiodlam się na was, już dla was artów na pewno nie zrobię+Mój kolejny vipek elite

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat ja dziś wchodzę i patrzę a tu:
Ostrzeżenie, Naruszyłeś prawa i twój artbook został usunięty MÓJ ARTBOOK O SEKRETACH KTÓRY MIAŁ 1600 LOVE IT? WIECIE CO?! CO TAM BYŁO TAKIEGO ZŁEGO??? JA PIERDZIELE NIE WIEDZIAŁAM, ŻE TACY JESTEŚCIE NORMALNIE BRAK MI SŁÓW DRUGI RAZ MNIE ZAWIEDLIŚCIE I CHYBA JUŻ DLA WAS PISAĆ NIE BĘDĘ, JESTEM ZŁA JAK NA NIE WIEM CO! Na szczęście chociaż drugi vip mi poprawił humor -,-
  
GRRR A CHCIAŁAM DZIŚ ROZDAWAĆ POZDRA -,- no nic jak się ogarnę
to dam znać ;--; ale nie obiecuję, że nie będę już zła
-,-

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)