Menu

piątek, 20 grudnia 2013

Ban...

Cześć!
Dostałam bana za to że napisałam w ctrl (opisie na msp) o moim nowym poscie o Arli co się dowiedziałam. Słuchajcie jesli macie mnie zgłaszać za takie gówna to ja przepraszam bardzo, ale tak chcecie żebym nie odchodziła a sami mi bana robicie......... po prostu świetnie, traktowałam was poważnie, wiecie? na drugi raz regulamin się zmieni, i blog tak jak ja na msp zostaniemy usunięci
proste?
chyba tak...........
Masakra
nie chce mi się pisać aż, a miałam dla was tyle ciekawych tematów hmm.....



















Wiecie co? mam dość jak ochłone dam znać z następnym postem, o ile jeszcze będę w stanie być sobą..... to ja przychodz kurde tydzień mnie nie ma zapalenia płuc mam bez neta, a wkońcu jak go dostałam to tak:
Zablokowali mi konto na fejsie (na szczęście nie na oficjalnym koncie)
a teraz to...... no luudzie....
Dobra, jak wiecie moje tym czasowe konto to XxNatuskaXx na nim piszcie, jak skończy mi się ban czyli za 3 dni wrócę na Porshie c;

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)