Menu

sobota, 28 grudnia 2013

DZIŚ NOC HACKÓW+MOJE LEWE KONTO CHODZIŁO DZIŚ PO CHAT O.O

Hey wam!
Z tej strony przerażona i zdołowana XxPorshiaXx-Nat. Dlaczego przerażona? bo dziś noc hacków, i atakuje dziś coś bardzo dużo osób aż nie będę robiła fotek, bo szkoda czasu normalnie! JA WAM KURDE COŚ POWIEM ......... ja sobie pare minut temu siedzę z Juss na plaży a tu nagle moje LEWE KONTO wyskoczyło i zaczeło pisać: UNGA BUNGA albo moje imie czyli Natalia, Juss zrobiła chyba o tym filmik więc jak to nakręciła to mamy to i na pewno wam pokaże w najbliższym poście! słuchajcie ja jestem przerażona co jak dopadnie mi Porshie? mało tego Patricia45 i jej najka co ma anonke w naj są jakieś shackowane! proszę sobie zobaczyć ich opisy (ctrl) przed. Wiecie co? ja tu mam mało do powiedzenia, musicie się chronić, ponodz jakiś haker kogoś namierzył i go pobił, wzywano policję, ja nie wiem czy to prawda, ale sama pokrzywdzona mówiła. Ja nie wiem co się z tym światem dzieje, mało mówić dużo do pokazania proszę wejść na bloga KLIK i zobaczyć jej dwa nowe posty. Spadniecie z krzesła. Po prostu mega szok i zdołowanie czuje. 
Strzeżcie się

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)