Menu

poniedziałek, 30 grudnia 2013

O Arli + Przemyślenia

Cześć!
Tu Nat dziś wstałam bardzo wcześnie, aż o 1 w nocy i sorki Juss że wczoraj tak weszłam i wyszłam, ale się pożarłam z mamą i wyszłam z neta.... Jeszcze potem idzie do apteki po jakieś leki żebym miała mocniejsze włosy bo troszke wypadają, ale będzie dobrze, więc tak wracając do tematu mam kolejne moje przypuszczenia co do Arli. Wydaję mi się, że Kellow i te baby się pokłóciły z nią i wykorzystały pewne fakty i zmyśliły tą całą historię o niej, ale jak ludzie tak nie wierzyli im wkońcu doszło do usunięcia filmu UkradnijDlaMnieNiebo, po tej sytuacji kellow usunęła wszystkie posty i fakty dotyczące Arli. Więc ja myślę że dział jest zamknięty i wszystkiego dobrego dla Arli :)

Moje przemyślenia są takie:
Kocham was i moją Porshie więc nie warto odchodzić przez jakąś osobę, której plany jakiejś chyba kłamliwej "zemsty" nie wyszły :) gratuluję pomysłu JeSS kiedyś się przekonasz jak to jest gwarantuje ci to, i nie zapraszaj mnie do znajomych na MSP bo już ci nigdy nie zaufam w ogóle nikomu nigdy tak nie zaufam jak JuSS bo my jak się nawet kłócimy to nic o mnie nie wypapla, wiem że mogę jej ufać zawsze na amen, bo nie jest zdrajcą żeby mi robić takie świństwa. A co do Ciebie Gośka to mnie to nie interesuje komu wierzysz, ja wiem że mówię prawdę Julita, Wika, Wika J i Juss potwierdzą że tak było, bo były przy tym więc nie interesuje mnie to czy wierzysz mi czy tej jess, a co mnie to obchodzi że się znacie dłużej? a co to ma wspólnego z sytuacją? każdy jest po mojej stronie, pomagają mi, piszą opisy ty wkońcu przejrzyj na oczy i zrób coś z kłamstwami Jess albo w ogóle z nią samą ;___; przegieła pałe, a niby taka przyjaciółeczka więc Gośka nawet jesli w końcu przejrzysz na te oczy ja już nie będę wam ufała aż tak. Zresztą sama Ci napisałam na MSP. A ty dobrze wiesz kochana że ja nie kłamię ;33 bo jeszcze tego nie zrobiłam w moim przypadku jeśli chodzi o szczerość do najek, a nią byłaś niestety jest nią tylko Juss i Wika bo to na prawdę było nie miłe, aha i będziemy szukać osoby na miejsce Jess dziękuję za uwagę ;33

Aha i jess będę tak traktować bo




Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)