Menu

czwartek, 26 grudnia 2013

Coo ? Vip ?

Hey.
Jak pewnie już zauważyliście , same vipki i pozdroo niżej >.< xD
Alem ,Alem MI też się udałoo xD.A więc było to tak....
Wbiłam na Msp i kolega (dobry kolega) napisał do mnie za 5 min wyloguj i wloguj .Pomyśałam ze chce mnie okraść , czy coś w tym stylu ale mimo to zrobiłam co mi powiedział .Po upływie nie całych 10 minut wlogowałam się a tu O CHOLERGAA VIPEK NA MIECHA <3
Ahhh byłam tak podiarana vipem xd że po całym mieszkaniu skakałam że sąsiedzi przyszli :P HueHueHue
dalej ni moge się nacieszyć, bo to juz drugi vipek od niego <3 ALE JA WCALE GO NIE PROSIŁAM :3
Nie stety nie moge napisać jego Nicku z tego powodu że on sb nie żyzył :(
O matko *-* Pewnie to jakiś Haker Grr :< Ale on nie zna mojego Hasła ;-; 
LooLz jakim cudem :|
Okk już nie zanudzam ;) 


Pozdrawiam WiciaPL>>>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)