Menu

czwartek, 26 grudnia 2013

Co do Vip'a ;-; I Wyjazd ;)

W ostatniej mojej notce pisałam o Vip którego dostałam :)
I wiele osób mnie wypytuje o nick ;-; dla tego muszę coś wam przekazać :)
Jest to gracz który posiada 2 może więcej kont ,ale gra tylko na 1 A na drugim [jest Moderatorem ??sama nwm ale tag mówił ;-;] ...
A więc :D chodzi mi o to że nick mogę podać ale osobą które znam :)

A na Blogu raczej do nie udostępnię ;'( Smutne prawda ?! xDe

Ps. Gracz ten jest polakiem ,ale tak jak ja mieszka w Austrii i dla tego dobrze go znam bo jest moim sąsiadem :D Jedyny Polak który chodzi zemną do szkoły :) xD

Ahamm i jeszcze jednoo 27.12 jadę do POLSZGI <3 na tydzień -,- Więc będę troszku zajęta i możliwe też że przez tydzień nie będzie mnie na blogu :'( SZMUTEQ  :O

HueHueHue ,ale tylko jak będę mieć czas postaram się napisać jakąś Notkę :3
Ahh żegnam się ! Nq Segsiaki ;*

WiciaPL>>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)