Menu

czwartek, 26 grudnia 2013

Booster *O*

No Hędorby, dzisiaj se odpaliłam boostera bla bla bla.. XD
Dobra, oto zdjęcia ;D
Będę wam pisała pod zdjęciem co przestawia..
Słuchawki które dostałam na Święta się psują chyba ;-;
Boję się ich bo mam je na uszach ;-;
Dobra zdjęcia:
Tutaj jak niektórzy oglądali mi filmy itd

Nie zamazałam nicków
BUHAHAHAHHA jaka ja zła XDDD

Tu ostatnia minuta ;C

Po boosterze.. ale mogę se kupić 2, 3 i 4 raz :DD

Co tu jeszcze? ;-;
No więc przed boosterem do następnego levela brakowało 128820 Fame, a po boosterze.... 
112840 Fame CCCC::

NIE MOGĘ UWIERZYĆ WBILIŚCIE MI 15980 FAME, ALE CHYBA BO JA Z KALKULATORA LICZYŁAM ;P

Na koniec pozdrawiam moją znajomą która wczoraj miała boostera i jej pomagałam, dziś ja miałam i pomagała i dzisiaj pewnie też będzie miała xD
Jej profil:



Koniec, jeej.
Julitga ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)