Menu

piątek, 6 grudnia 2013

Ale mam KOCHANEGO NAJGA :* + dziwny komunikat po włączeniu lapka o.o

Hejka *.* tu JuSS, wiadomo chyba xD. Taa wiem, dawno nie pisałam ._.. Za dużo nauki i lenistwa. Ok, dziś mikołajki ^^. Co dostaliście? Ja dostałam TOP MODEL XD. Niektórzy pewnie wiedzą o co kaman xd. Dopsze, teraz piszę dla mojego Franga <3





Ohh ♥ Mój ukochany najeg ♥♥♥

Jak się zaczęło, że ukochany? :D
Pisałam sobie z nim... i po chwili o.o

XD Zrobiłam to dla jaj ♥

A tu naaglee ;O


Jak Fajnie mieć takiego zajebisztego najga :O ♥♥♥♥♥




A tu takie tam #2 XD


HAAHAHA XD Ależ Ty Zajebisty ♥ ;***


Buzi dla Cb Franeg ^^


Ok, teraz macie ten dziwny komunikat ;-;

Ktoś wytłumaczy o co kaman? ._.


Pozdro :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)