Menu

piątek, 15 listopada 2013

Zmiana orientacji? + Fuck You-animka unikat ;o xd

Hey wam tu nat (XxPorshiaXx) Zapewne niektórzy z was wiedzą kim jest nasza była użytkowniczka Top_Diana, tak, jest to osoba która grała od chyba grudnia 2011 roku, była na drugisz stronach rankingu i scigała się z użytkowniczką która ma teraz 22 level o nicku krwawa208. Scigały się w levelu, kiedy miały 18 level, jednak nie wiemy do którego levelu wytrwała Top_Diana, po pewnym czasie, usuneli jej konto, gdzy jej szukałam w wyszukiwarce, to owszem była tam użytkowiczka z nickiem Top_Diana, lecz opis był następujący: TOP_DIANA TO KONTO JEST DLA CIEBIE JAK WRÓCISZ ŻEBYŚ MIAŁA TAKI SAM NICK.
Użytkowniczka, która stworzyła właśnie po Diany odejsciu to konto jest z Sierpnia 2012, czyli podejrzewam, że około roku temu Top_Diana straciła konto. Lecz teraz przejdzmy do tematu takie też z nią związaną, lecz inną, a więc przeglądałam jej blogi, i znalazłam kupe zdjęć takich, jakby byli parą, o użytkowniku James X_X 
oto zdjęcia: 
1. http://3.bp.blogspot.com/-kBYL1GvuYPA/Tqq32IQKpoI/AAAAAAAAAqA/KaE8Dhp7wPI/s1600/szminkaa.jpg
2. http://1.bp.blogspot.com/-9dFno6_val0/Tqq32Nx0XPI/AAAAAAAAAqM/AJl7M33KYI8/s1600/james%2Bx%2Bd.jpg
3.http://1.bp.blogspot.com/-oqFlMJ2YFzw/Tqq32sVyp6I/AAAAAAAAAqU/i7h_AYYVerw/s1600/kosze%2Btrawe%2Bx%2Bd.jpg
4.http://1.bp.blogspot.com/-i61GdDZSqcQ/Tqq327vlb4I/AAAAAAAAAqk/Z-LldzVboQc/s1600/lizak%2Bxd.jpg
5.http://1.bp.blogspot.com/-Xkg0_jaZWb8/Tqq33JHg1OI/AAAAAAAAAqw/XUv7FzRvSbU/s1600/hhhaahha.jpg
6.http://2.bp.blogspot.com/-2BK1_L-poFg/Tqq4Bpi_CpI/AAAAAAAAArI/O6aC8Xr8nQ0/s1600/motory.jpg
7.http://3.bp.blogspot.com/-iYKeUAnvicw/Tqq4B-cXo5I/AAAAAAAAArU/ta2ZWIkQWFk/s1600/pretty.jpg
Wszystkich zdjęć jednakże nie dodałam, lecz jej blog prowadzony był w 2011 roku, i pod jego koniec zaprzestała go prowadzić, głównie ze zmianą orientacji chodzi mi o tego chłopaka o którym wcześniej mówiłam, i który jest we zdjęciach z naszą byłą Top_Dianą.... Kiedyś sami widzieliscie co było, a teraz pokaże wam jego profil, który się całkiem zmienił, i ma już ten 25 level, lecz co z wyglądem? będę szczera pedofilsko, oraz dziwacznie..... nie kłóćcie się ze mną, bo każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie :) pokaże wam go w dniu dzisiejszym:
Przepraszam jeśli zła jakość obrazka, jesli nie widzisz, to nacisnij, aby powiększyć :). A więc powracając do tematu chodzi mi o to, że czyżby zmienił orientację po odejsciu Diany? może was to nie interesuje, ale to takie troszkę zaskakujące o.e

Teraz pokażę Wam naszą Dianę, której już niestety nie ma ;c pewnie byłaby nadal w rankingach, oto fota z jej byłego blog (2011 rok [*])

Miejmy nadzieję, że tam nas kiedyś odwiedzi xD 

Druga sprawa: ANIMKI "FUCK YOU!" (Unikalne)
Nigdy nie wiedziałam że takie są, jedynie wiedziałam, że są te krwawe oraz wisiorek z Fuck'iem xD
A teraz foty:

Zdjęcia z roku 2013, ale z innych kraji na MSP, wiem, że jedno ze szwecji, a drugie chyba z Duńskiego :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat :D


3 komentarze:

  1. Taka animka wgl była? :O Jak znalazłam jedno takie zdjęcie, myślałam że to photoshop!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na hiszpańskim msp dziewczyna miała taka animkę, tylko jedna reka pokazywala palec. (na serio)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwic się ? Jak kiedys na MSP byl konkurs golych bab i facetow ? Z animacja ''fuck you" :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)