Menu

wtorek, 19 listopada 2013

No i koniec tanich cen w design studio!+MOJE URODZINY!! :D

Hey wam!
Tu nat (XxPorshiaXx) jak wiecie w poprzednim poscie, VIP się zmienił, unikaty już niestety wróciły do unikalności, i co się jeszcze okazało? że żadne rzeczy już nie są po 50 SC!!!! teraz ceny górą jak to zawsze na MSP, i wróciły stare ceny...... :C pewnie się skapneli xD a szkoda xD nie wiem czy u was też są takie zmiany, no ale raczej tak skoro u mnie również XD i zrobiłam dwa nowe projekty wydałam na nie okło 800-900 SC, zaprojektowałam ogółem dwie bluzki dla VIP c; można sobie pooglądać w mojej szafie xD

Druga rzecz pewnie mniej dla was interesująca, ale dla mnie JEST TO NAJLEPSZY DZIEŃ! MAM URODZINY JUŻ ZA 8 DNI! Więc zapraszam serdecznie na moją imprezę, będę wieczorem tutaj na blogu, oraz na MSP w moim pokoju
raczej zapewniane będą:
-Tańce
-Konkursy
-Karaoka haha xD
-Nagrody
I OCZYWISCIE DOBRA ZABAWA XD
Jeszcze wam nie powiem o której będę, i o której to się zacznie, ale jakoś w następny tydzień na moje urodzinki dowiem się i opublikuje posta na blogu z zaproszeniem dla was kochani ;* :)

SERDECZNE PODZIĘKOWANIA DLA:
Dla wszystkich, którzy pomagają mi wbić 14 level na urodzinki :D
jeszcze 4 tyś fame, więc prosiłabym o taki mały dla mnie prezencik na urodziny typu 14 LVL XD
Jak mi pomóc najszybciej?
-Oglądaj mi seki (mam 234 seków) i równocześnie zarobisz właśnie TY 2340 SC oraz ciupinke fame, zresztą jak ja xD
-Polecaj moje seki na forum, i znajomym

Myślę, że to tyle, bo seki to jedyne moje źródło dochodów xD
jesli wbijemy 14,5 levela lub troszkę mniej na imprezie będzie:
-DIAMOND RIDE
-PO 1 PREZENCIE Z LISTY DLA 4-5 WYLOSOWANYCH OSÓB (UWAGA: LECZ NAD TYM SIĘ ZASTANOWIE BO W DIAMOND RIDE I SPECJALNYM POZDROWIENIU TEŻ ZARABIASZ XD)
-SPECJALNE POZDROWIENIE

Jeśli chodzi o Diakond Ride, to zrobię to w chat plaża, lub w chat +5 level w ciągu imprezy (ogłoszę kiedy idziemy do chatu zrobić diamond ride :D)

LECZ UWAGA!!!!!: 
SPECJALNE POZDROWIENIE DLA OSOBY WYLOSOWANEJ, NIE JA LOSUJE TYLKO WY! I ZOBACZYCIE W JAKI SPOSÓB JUŻ WKRÓTCE!
ZAPRASZAM! ;D

SPECJALNE POZDROWIENIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)