Menu

piątek, 29 listopada 2013

Moje urodzinki+Focie z juss :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx (nat) Miałam urodzinki 2 dni temu, i przepraszam was za to, że nie odbyła się impreza, ale byłam cały dzień poza domem, i na dodatek siostra wróciła od dziadków, więc także mniej siedze na komputerze :D

Pokaże was dwie mini złączone fotki mnie i juss jako bliźniaczki (to był nasz pierwszy strój blizniaczek odkąd się poznałyśmy, założyłysmy go w czerwcu bądz lipcu na wakacje :) )


Jest mi niezmiernie przykro, że Gosia odeszła :( wszystkie razem znamy się już prawie 11 miesięcy :) Kocham was wiecie to ;*
Nasza rocznica przyjaźni odbędzie się już w lutym 2014 :D
Kocham was, i nigdy nie zapomnę...
Ciebie Wikuś poznałam u Miśki, gdy zbierałyśmy kase jak miałyśmy 3 lvl xDD natomiast Juss poznałam troszke wcześniej jako 3/4 lvl była moją zwykłą koleżanką, lecz później ciągle do niej pisałam i pisałam, i to tak szczerze mówiąc przeze mnie jesteśmy do tej pory razem ♥ dobrze że się Ciebie przyczepiłam Juss :D nie wiedziałam wtedy jeszcze ile nas łączy ♥
Gosiu, i Jess was poznałam najpóźniej, lecz też znamy się jakieś 9/10 miesięcy, kocham was za wspieranie mnie, i bycie nadal ze mną :**

Dziękuję was za uwagę c;
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)