Menu

sobota, 9 listopada 2013

A nie mówiłam? xD unikaty wróćiły :D

Hey wam!
Tu nat (XxPorshiaXx) pamiętacie mojego posta o unikatach? no więc moderatorzy zrobili nam niespodziankę! kupiłam bardzo dużo rzeczy xD
Powróciły:
-Balerinki z kokardkami
-Tatuaż (serca) na nogę
-Naszyjnik z serc
-Sukienka Księżniczki
-Balerinki Księżniczki
-Spódniczka w falbanki
-Spódniczka z ogrzewaczami na nogach xD
-Oraz Kwiatek na głowę
Myślę, że o niczym nie zapomniałam xD 
Te wszystkie wymienione tutaj unikaty możecie znaleźć w top na 1 oraz 2 stronie C: 
UWAGA!
Jednak unikaty będą tylko do czwartku (14.11.13r.) ponieważ jak wcześniej wspomniałam to taki malutki, ale dla mnie wielki prezencik, aha i jeszcze jedna rzecz, za 19 dni mam urodzinki :D i nie wiem gdzie kupić sobie Vipa czy na MSP czy na GSM 
(a tak na marginesie to niektórzy z was grają w Gosupermodel.de ponieważ jak niektórzy wiedzą polska strona zbankrutowała, i w sprawie robienia członkostwa VIP za złote, a nie za Euro, to prześlę wam pewną instrukcję, ale muszę jej poszukać, bo mam "bajzel" xD może w następnym poscie podam :) to miłego kupowania i wariowania z unikatami :D ale bądzcie czujni, bo to tylko do czwartku! możecie sprawdzić na forum MSP C:

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)