Menu

sobota, 30 listopada 2013

WESZŁAM NA KONTO PAMELLI! ;O

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx (Wasza Nat) Teraz jest bitwa o konto Pamelli weszłam na nie macie fote!!!




















MASAKRA DOSTAŁAM SZOKU XD
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

Zamieszanie... - Hackerzy, Nikuss, oszuści

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx (Wasza Nat) tu mało do opisania lecz dużo do pokazania oto konto pamelli:




















Teraz ponodz zmienili jej skórę, lecz to są wiadomosci od Pamelli na blogu hakerki:















Teraz Silverstein walczy o swoje konto na blogu hakerki!!





















Lolinkassi, nikuss, i Pamella kłócą się, Silverstein nie wytrzymała i jej zagroziła napisaniem do modów ludzie tego się tyle dzieje, że szkoda opisu!! wszystkiego wam nie pokaże ponieważ wszystko dzieje się na bierząco właśnie teraz!!!!

Jak się dowiem czegoś napiszę!!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

"KlejNuty-Bende go zjad" + "Pierd w wannie" xD

Hey wam!
Tu znów XxPorshiaXx (Wasza nat) chcę wam pokazać taki filmik, który się piszę "Bende go zjad!" oraz "Pierd w wannie" xDD

Oto Pierd xDD
haha wczesne walentynki xD dodam to też jeszcze raz na dzień zakochanych ♥.♥
Polewka xD

A to filmik pod dziwną pisownią czyli "bende Go zjad!" xD od razu mówię, że wiem jak się piszę xDD po prostu taka jest nazwa tego filmu :D


Ohh te pomysły...... xD
Więcej wkrótce!
+ dziękujemy za 20 tyś wejść! nasz rekord! xD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

KONIEC Z ZACINANIEM! ;D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx (Wasza Nat) pamiętacie jak mówiłam że blog może się zacinać po pewnych ustawieniach jak zmienialiśmy dekorację bloga na świąteczny? A więc już naprawiliśmy ten problem, mam nadzieje że nowe śnieżynki na kursorze nie przeszkadzają wam :) 

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

Moje Kreacje :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx (Wasza nat) xD dziś z rana nudziło mi się więc zaczęłam tworzyć jakieś looczki :D oto jeden z nich:

Mam nadzieje, że się wam spodobał xD 
Jeśli chcecie więcej takich pomysłów piszcie w komentarzach, a napewno zrobię speclajnie dla CIEBIE posta o modzie :)

Dziękuję za uwagę
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

Nowy wystrój bloga! Święta!!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-nat zapewne jak widzicie, wiele osób szykuje się już na Święta Bożego Narodzenia. Dlatego postanowiliśmy zrobić już nowy wygląd świąteczny bloga :) Mogą się niektóre rzeczy wolno ładować, ponieważ są dodane nowe dodatki oraz śnieżynki :D i może to spowalniać bloga, jesli będzie to wam przeszkadzało, napiszcie, spróbujemy naprawić :) dziękuję bardzo za uwagę kochani :*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

piątek, 29 listopada 2013

Mój remix Na YouTube! - JuSS



Sama remixowałam C;

Pozderka ;3

JuSS

Moje urodzinki+Focie z juss :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx (nat) Miałam urodzinki 2 dni temu, i przepraszam was za to, że nie odbyła się impreza, ale byłam cały dzień poza domem, i na dodatek siostra wróciła od dziadków, więc także mniej siedze na komputerze :D

Pokaże was dwie mini złączone fotki mnie i juss jako bliźniaczki (to był nasz pierwszy strój blizniaczek odkąd się poznałyśmy, założyłysmy go w czerwcu bądz lipcu na wakacje :) )


Jest mi niezmiernie przykro, że Gosia odeszła :( wszystkie razem znamy się już prawie 11 miesięcy :) Kocham was wiecie to ;*
Nasza rocznica przyjaźni odbędzie się już w lutym 2014 :D
Kocham was, i nigdy nie zapomnę...
Ciebie Wikuś poznałam u Miśki, gdy zbierałyśmy kase jak miałyśmy 3 lvl xDD natomiast Juss poznałam troszke wcześniej jako 3/4 lvl była moją zwykłą koleżanką, lecz później ciągle do niej pisałam i pisałam, i to tak szczerze mówiąc przeze mnie jesteśmy do tej pory razem ♥ dobrze że się Ciebie przyczepiłam Juss :D nie wiedziałam wtedy jeszcze ile nas łączy ♥
Gosiu, i Jess was poznałam najpóźniej, lecz też znamy się jakieś 9/10 miesięcy, kocham was za wspieranie mnie, i bycie nadal ze mną :**

Dziękuję was za uwagę c;
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

czwartek, 28 listopada 2013

Ahahahahahahahah

Hey!
Dzisiaj notka, która miała być... 2 dni temu? XD No więc foto:


AHAHAHAHAHAHAH!
Widzicie to? Żal's ;__;
Mam na ♥ moją najjj, tzn. bliźniaczkę xD
Pozdlo Wiciu ;**
Nie przyjmuję na serduszko lasek X.x
A nie miałam miejsca w naj więc daam Wicky ;D
Ok. Papappapapap ;*
P.S jestem chora :/

Pozdrawiam- xWikusiaxX


HAHAHAH! ŻAL!

Hejo ;-; Sory, że nie ma tg posta o założycielu, ale z czasem go zrobię. Aha, z tej strony Ju'SS :D xD.
Dziś chce wam pokazać żałosne zadanie :D

HAHAAHAHH! MAM POWIEDZIEĆ " HEJ " POKOJOWI!? ZARAZ JEBNE HAAHAHAH TRZYMAJCIE MNIE XD



Db, koniec posta *.*
JuSS

niedziela, 24 listopada 2013

"CAŁA PRAWDA O PŁCI PIĘKNEJ"? WTF?!-kolejne szoki xD

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx (Nat) Tu nic do opisania po prostu sami to zobaczcie, no ja przepraszam bardzo za tę moją wypowiedz, ale to jest jakieś zdechłe xD macie foty:
 
NAĆIŚNIJ NA FOTĘ, ŻEBY PRZECZYTAĆ CO JEST TAM NAPISANE!!!
KOLEJNOŚĆ: OD DOŁU


























No nie normalni, świra już dostają od tego MSP niech idą dotlenić mózg do lasu xD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

FISHEKZJARRE ZNÓW ATAKUJE!!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx (Nat) zapewne pamiętacie posta o fishekzjarre na tym blogu, TAK! ONA OKRADŁA KELLOW I ZNÓW ATAKUJE! TU NIE MA NIC DO GADANIA TUTAJ DOWODY TO SIĘ DZIAŁO DOSŁOWNIE PARĘ MINUT TEMU ZOBACZYŁAM TO JAKO 1-WSZA BĄDZCIE CZUJNI I NIE KOMENTUJCIE JEJ FORUMÓW!! FOTY:

SŁUCHAJCIE BĄDZCIE CZUJNI PATRZCIE CO ONA ZNOWU WYMYŚLIŁA!!
















UWAŻAJCIE!!!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

piątek, 22 listopada 2013

Dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję że jesteś!! :*

Hey wam!
Hej tu Nat (XxPorshiaXx) chciałam wam serdecznie podziękować za mój 14 level, i prosić was o pomoc w zdobyciu 15 levelu :D Ogólnie przez te wszystkie miesiące odkąd zaczęłam prowadzić tego bloga, były same powodzenia, i dużo szczęścia na tym blogu :) Dziękuję wam za miłe komentarze na chat, mam ich bardzo dużo od was, i was kocham♥ tu jeden z nich:




























Posłuchaj: TEŻ CIĘ KOCHAM♥♥
Dziękuję za miłe wpisy do księgi gości oraz za wygłupy mojej koleżanki Jeessiu xDDD
DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ! ;*
przypominam, że za 5 dni mam urodzinki, a prezent już dostałam od was czyli mój wymarzony 14 level :D
KOCHAM ♥.♥

Pozdrawiam serdecznie;*
XxPorshiaXx-Nat

wtorek, 19 listopada 2013

Cała prawda i historia AnanaseQ....

Hey wam!
Tu nat (XxPorshiaXx) Nat, i dziś chciałabym wam wyjawić całą calutką prawdę i historię AnanaseQ. A więc pewnie znacie AnanaseQ (Ule) byłą liderką MSP, która jako pierwsza podbiła MSP i jako pierwsza zdobyła końcowy level w 2010/11 roku (czyli 20 level), następnie Paola, lecz gdy doszedł level 25, to AnanaseQ także go wbiła jako piewsza, więc była naszą królową, ale później spadła w rankingu, teraz już chyba nie gra, ale ALAKINGA przescigneła ją, i miała najwięcej fame z całego ogólnego MSP, gratki dla niej, jednak teraz Arli na prowadzeniu, i to ona ma najwięcej fame MSP <: Gratulujemy wam, i życzymy powodzenia...
                                                         Ok, przejdzmy do rzeczy
Czyli historia AnanaseQ........... Zaczęło się od tego, że stworzyła sobie konto o nicku Uluniunia i zabłysła, ludzie byli zazdrośni, i jako pierwsza padła ofiarą hakera.... Policja zauważyła tę sprawę, i się nią zajęła, lecz bez skutków, nic nie udało się im ustalić i wtedy MSP zrozumiało, że coś takiego istnieje czyli Hack.... Więc musiała zmienić nick na koncie Uluniunia, i zmieniła go na AnanaseQ.
NIck powstał ze słowa "ananas" oraz "Q" czyli że walną ją ananas....... Taka jest cała prawda o AnanaseQ, tak naprawdę to ona jest naszą legendarną pamiątką MSP ♥♥♥ szkoda, że odeszła mogłaby znowu zabłysnąć, wierzę w nią :)

Powodzenia
XxPorshiaXx-Nat

Założyciel MSP NA MSP!!

Hey wam!
Tu znów Nat (XxPorshiaXx) nie uwierzycie co znalazłam! pewnie niektórzy wiedzą, ale znalazłam jednego prawdopodobnie założcyiela z MSP. Jego nick to Claus, skąd mam takie podejrzenia? Dlatego, że jest z 2009 roku, a MSP powstało na przełomie 2010/2011 roku, i jak widzimy ma Judge, i pewnie VIP na rok, i jego drugi level, który masz pokażę na focie:

Założyciel Claus:
(Zdjęcie Księgi Gości):
 (kliknij, aby powiększyć)
Teraz drugie zdjęcie profilu głównego:


(kliknij, aby powiększyć)
Jak widać na rysunku powyżej nie napisał jeszcze aktualizacji statusu, i widzicie tutaj napisane: mimi765? Tak, to jego dziewczyna, której nie ma na obrazku, ona nie jest założycielką, lecz zwykłą dziewczyną (gra od 2011 roku) pokaże wam ją, u niej także nie widać Clausa za chłopaka:
I pewnie jak wiecie, Claus jest z Danii, ale to wiadomo ponieważ tam jako piewsze powstało MSP i nie było wtedy wersji polskiej :)
To na tyle :)
Dziękuję za uwagę
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat
PS Jeśli będę miała jeszcze o tym jakie kolwiek informacje, dam wam znać na blogu :) Dziękuję:D

No i koniec tanich cen w design studio!+MOJE URODZINY!! :D

Hey wam!
Tu nat (XxPorshiaXx) jak wiecie w poprzednim poscie, VIP się zmienił, unikaty już niestety wróciły do unikalności, i co się jeszcze okazało? że żadne rzeczy już nie są po 50 SC!!!! teraz ceny górą jak to zawsze na MSP, i wróciły stare ceny...... :C pewnie się skapneli xD a szkoda xD nie wiem czy u was też są takie zmiany, no ale raczej tak skoro u mnie również XD i zrobiłam dwa nowe projekty wydałam na nie okło 800-900 SC, zaprojektowałam ogółem dwie bluzki dla VIP c; można sobie pooglądać w mojej szafie xD

Druga rzecz pewnie mniej dla was interesująca, ale dla mnie JEST TO NAJLEPSZY DZIEŃ! MAM URODZINY JUŻ ZA 8 DNI! Więc zapraszam serdecznie na moją imprezę, będę wieczorem tutaj na blogu, oraz na MSP w moim pokoju
raczej zapewniane będą:
-Tańce
-Konkursy
-Karaoka haha xD
-Nagrody
I OCZYWISCIE DOBRA ZABAWA XD
Jeszcze wam nie powiem o której będę, i o której to się zacznie, ale jakoś w następny tydzień na moje urodzinki dowiem się i opublikuje posta na blogu z zaproszeniem dla was kochani ;* :)

SERDECZNE PODZIĘKOWANIA DLA:
Dla wszystkich, którzy pomagają mi wbić 14 level na urodzinki :D
jeszcze 4 tyś fame, więc prosiłabym o taki mały dla mnie prezencik na urodziny typu 14 LVL XD
Jak mi pomóc najszybciej?
-Oglądaj mi seki (mam 234 seków) i równocześnie zarobisz właśnie TY 2340 SC oraz ciupinke fame, zresztą jak ja xD
-Polecaj moje seki na forum, i znajomym

Myślę, że to tyle, bo seki to jedyne moje źródło dochodów xD
jesli wbijemy 14,5 levela lub troszkę mniej na imprezie będzie:
-DIAMOND RIDE
-PO 1 PREZENCIE Z LISTY DLA 4-5 WYLOSOWANYCH OSÓB (UWAGA: LECZ NAD TYM SIĘ ZASTANOWIE BO W DIAMOND RIDE I SPECJALNYM POZDROWIENIU TEŻ ZARABIASZ XD)
-SPECJALNE POZDROWIENIE

Jeśli chodzi o Diakond Ride, to zrobię to w chat plaża, lub w chat +5 level w ciągu imprezy (ogłoszę kiedy idziemy do chatu zrobić diamond ride :D)

LECZ UWAGA!!!!!: 
SPECJALNE POZDROWIENIE DLA OSOBY WYLOSOWANEJ, NIE JA LOSUJE TYLKO WY! I ZOBACZYCIE W JAKI SPOSÓB JUŻ WKRÓTCE!
ZAPRASZAM! ;D

SPECJALNE POZDROWIENIE

VIP!? CO JEST?!

Hey tu nat (XxPorshiaXx) chciałabym dziś wcześnie rano powiedzieć o pewnej zmianie na MSP, a więc między innymi chodzi mi o powrót dawniejszych VIP! dziś rano przed szkołą to zauważyłam, są tylko pakiety z vip elite, ale bynajmniej tańśze........... jednak nie podoba mi się to :C ciągle zmiany i zmiany nie mogą się zdecydować...... nie wiem czy u was też tak jest, ale u mnie jest, więc można sobie zobaczyć c; dobra, idę do szkoły xD to paa

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

niedziela, 17 listopada 2013

Haker - Samotnia + prezent dla mojej Nat :***

Witam, tu JuSS (nissia2013) Chciałabym dziś napisać o hakerce. Nazywa się "Samotnia" . Ten hacker nie robi nic z kontem (np. kasuje jakieś ubrania itp.), tylko zmienia hasło i blokuje konto. Jeżeli gdzieś spotkacie tego hackera, nie musicie uciekać. Ale po żadnym pozorem nie piszcie przy nim jego nicku. Jeżeli napiszecie, znika on. Ale w tym samym czasie i wasze konto. Jeżeli nie zadziała na was, to znaczy że zrobił coś wam z drugim kontem lub coś z MSP . Samotnia jest ubrana na czarno. (Dam zdj.) W każdym chatroomie, kiedy się pojawi, pisze "lonely forever .." albo "He will meet you.. " , co w tłumaczeniu oznacza "samotny na zawsze" i "spotka ciebie" . Nie wiem za bardzo o co chodzi z tym "spotka ciebie" . Samotnia pochodzi z Polski, ale pisze także po angielsku. Pisze po angielsku, ponieważ jest ona na wszystkich MSP. (niemieckie itd.). P.S. Jeżeli Samotnia nie zniknie, kiedy napiszesz przy niej jej nick, to znaczy że nie ma nastroju nikogo blokować. Otóż to. Samotnia to "postać" z którą zerwał mąż. (teraz wam opowiadam historie o niej jakby ktoś nie wiedział) . Z tego powodu, (zerwania) Samotnia wyżywa się na "dzieciach MSP". Samotnia miała córkę. Miała 8 lat i tak. - grała ona jak większość dzieci w MSP. Stąd pomysł na hackowanie kont MSP. Jej córka zamieszkała z ojcem, co jeszcze bardziej przytłoczyło Samotnie. Jeżeli ktoś z was, spotka się z samotnią - nie liczcie na rozmowę z nią. Nie jest zbyt rozmówna..  Tak więc jest 10% na to, że z wami porozmawia. Szanse są niewielkie. To tyle co chciałam powiedzieć.. Aha . I bym zapomniała. Samotnia ma 1 lvl gdyby ktoś nie wiedział .

Fota:




Ok, specjalnie dla Was ryzykowałam i odwiedziłam jej pokój ;_;


Pusto było xD 


Uważajcie na siebie ;*



+ Prezencik dla nat (XxPorshiaXx )



Ahm ;* Sama edytowałam :****



Pozdrawiam :)

sobota, 16 listopada 2013

Zmiana wyglądu :D

Hey wam!
Tu Nat (XxPorshiaXx). Dziś chciałabym się pochwalić nowym wyglądzikiem *_* kosztował do 2 tyś SC, ale za to więcej chłopaków przyciągam, a o to mi chodziło, bo nie miałam chłopaka przez bardzo długi czas haha xD Tutaj taka moja fota XD















No to dziękuję za tą chwilę uwagi xD, paa
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

piątek, 15 listopada 2013

Zmiana orientacji? + Fuck You-animka unikat ;o xd

Hey wam tu nat (XxPorshiaXx) Zapewne niektórzy z was wiedzą kim jest nasza była użytkowniczka Top_Diana, tak, jest to osoba która grała od chyba grudnia 2011 roku, była na drugisz stronach rankingu i scigała się z użytkowniczką która ma teraz 22 level o nicku krwawa208. Scigały się w levelu, kiedy miały 18 level, jednak nie wiemy do którego levelu wytrwała Top_Diana, po pewnym czasie, usuneli jej konto, gdzy jej szukałam w wyszukiwarce, to owszem była tam użytkowiczka z nickiem Top_Diana, lecz opis był następujący: TOP_DIANA TO KONTO JEST DLA CIEBIE JAK WRÓCISZ ŻEBYŚ MIAŁA TAKI SAM NICK.
Użytkowniczka, która stworzyła właśnie po Diany odejsciu to konto jest z Sierpnia 2012, czyli podejrzewam, że około roku temu Top_Diana straciła konto. Lecz teraz przejdzmy do tematu takie też z nią związaną, lecz inną, a więc przeglądałam jej blogi, i znalazłam kupe zdjęć takich, jakby byli parą, o użytkowniku James X_X 
oto zdjęcia: 
1. http://3.bp.blogspot.com/-kBYL1GvuYPA/Tqq32IQKpoI/AAAAAAAAAqA/KaE8Dhp7wPI/s1600/szminkaa.jpg
2. http://1.bp.blogspot.com/-9dFno6_val0/Tqq32Nx0XPI/AAAAAAAAAqM/AJl7M33KYI8/s1600/james%2Bx%2Bd.jpg
3.http://1.bp.blogspot.com/-oqFlMJ2YFzw/Tqq32sVyp6I/AAAAAAAAAqU/i7h_AYYVerw/s1600/kosze%2Btrawe%2Bx%2Bd.jpg
4.http://1.bp.blogspot.com/-i61GdDZSqcQ/Tqq327vlb4I/AAAAAAAAAqk/Z-LldzVboQc/s1600/lizak%2Bxd.jpg
5.http://1.bp.blogspot.com/-Xkg0_jaZWb8/Tqq33JHg1OI/AAAAAAAAAqw/XUv7FzRvSbU/s1600/hhhaahha.jpg
6.http://2.bp.blogspot.com/-2BK1_L-poFg/Tqq4Bpi_CpI/AAAAAAAAArI/O6aC8Xr8nQ0/s1600/motory.jpg
7.http://3.bp.blogspot.com/-iYKeUAnvicw/Tqq4B-cXo5I/AAAAAAAAArU/ta2ZWIkQWFk/s1600/pretty.jpg
Wszystkich zdjęć jednakże nie dodałam, lecz jej blog prowadzony był w 2011 roku, i pod jego koniec zaprzestała go prowadzić, głównie ze zmianą orientacji chodzi mi o tego chłopaka o którym wcześniej mówiłam, i który jest we zdjęciach z naszą byłą Top_Dianą.... Kiedyś sami widzieliscie co było, a teraz pokaże wam jego profil, który się całkiem zmienił, i ma już ten 25 level, lecz co z wyglądem? będę szczera pedofilsko, oraz dziwacznie..... nie kłóćcie się ze mną, bo każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie :) pokaże wam go w dniu dzisiejszym:
Przepraszam jeśli zła jakość obrazka, jesli nie widzisz, to nacisnij, aby powiększyć :). A więc powracając do tematu chodzi mi o to, że czyżby zmienił orientację po odejsciu Diany? może was to nie interesuje, ale to takie troszkę zaskakujące o.e

Teraz pokażę Wam naszą Dianę, której już niestety nie ma ;c pewnie byłaby nadal w rankingach, oto fota z jej byłego blog (2011 rok [*])

Miejmy nadzieję, że tam nas kiedyś odwiedzi xD 

Druga sprawa: ANIMKI "FUCK YOU!" (Unikalne)
Nigdy nie wiedziałam że takie są, jedynie wiedziałam, że są te krwawe oraz wisiorek z Fuck'iem xD
A teraz foty:

Zdjęcia z roku 2013, ale z innych kraji na MSP, wiem, że jedno ze szwecji, a drugie chyba z Duńskiego :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat :D


wtorek, 12 listopada 2013

Zarypisty bag na msp! O;

Hey!
Dzisiaj pościk o suuper bagu na MSP. Chodzi o to, że w Deising Studio (coś takiego xd) zbagowały się ceny! Czyli jak dajesz wzór np. za 900 sc i pominiesz metkę, ubranie kosztuje 50 sc! Macie screeny!


Ok, tutaj macie przykładowe zaprojektowane przeze mnie ciuchy.
Widzicie? Wzory są a kosztuje tyle jak za sam ciuch :D


A tu moje legginsy ♥


A tu kilka kolorów tych szachownic ♥
Czarne sa jeszcze jak cuś ale dalej ;D

Okej. To tyle na dzisiaj. Odkryłam to przedwczoraj ;D

Pozdrawiam- xWikusiaxX



poniedziałek, 11 listopada 2013

Hahaha, śmieszne twarze 1 [part 1]

Hej! ;3
Dzisiaj wprowadzam nową rzecz na bloga m. in. "śmieszne twarze". Będą one pojawiać się co tydzień w Poniedziałek. Chodzi tu o to że jest 5 "odcinków" w jednym parcie. Oczywiście to są tylko 3 śmieszne obrazki ;D Ok, zaczynamy twarz nr. 1;


Pani "Princess Dolly". Hahaha, to nazwa wymyślona przeze mnie ;D

Twarz nr. 2;


Pan "Fioletowy lizusik". Bynajmniej tak mi się skojarzyło ;3

Twarz nr. 3;


Pan "Mięśniaczek XXL". Rozśmieszyła mnie ta bluzka. Tymbardziej, że na końcu widać rękawy. Przyjrzyjcie się dokładnie ;-;
A no i opis mnie rozśmieszył. Najbardziej 5 pierwszych wyrazów. Hahahah,  "przyjmij role kata odbezpiecz gnata". :D

Okey, to na tyle jeżeli chodzi o dzisiejsze "śmieszne twarze".
3majcie się papapa :*

Pozdrawiam- xWikusiaxX


Żalowy błąd :P

Heey ^-^ Z tej strony JuSS :D Chciałabym Wam pokazać dziwną fotę o.e
No jaki żal xd
Fota zrobiona wczoraj ;p



Pozdrawiam :D
JuSS

niedziela, 10 listopada 2013

Powracam ; 3 + Jakaś Cwelka wyzywa mnie bez powodu o.o

Hey ! Dziś chciałabym wam powiedzieć, że powracam do bloga :D Hmm.. Tak, tu JuSS :D. W awke bede jeszcze grała :P. 

Ahm.. i mam jeszcze nowe konto XxJustysXx

To tak na starcie.. 


pozdrawiam juss

sobota, 9 listopada 2013

A nie mówiłam? xD unikaty wróćiły :D

Hey wam!
Tu nat (XxPorshiaXx) pamiętacie mojego posta o unikatach? no więc moderatorzy zrobili nam niespodziankę! kupiłam bardzo dużo rzeczy xD
Powróciły:
-Balerinki z kokardkami
-Tatuaż (serca) na nogę
-Naszyjnik z serc
-Sukienka Księżniczki
-Balerinki Księżniczki
-Spódniczka w falbanki
-Spódniczka z ogrzewaczami na nogach xD
-Oraz Kwiatek na głowę
Myślę, że o niczym nie zapomniałam xD 
Te wszystkie wymienione tutaj unikaty możecie znaleźć w top na 1 oraz 2 stronie C: 
UWAGA!
Jednak unikaty będą tylko do czwartku (14.11.13r.) ponieważ jak wcześniej wspomniałam to taki malutki, ale dla mnie wielki prezencik, aha i jeszcze jedna rzecz, za 19 dni mam urodzinki :D i nie wiem gdzie kupić sobie Vipa czy na MSP czy na GSM 
(a tak na marginesie to niektórzy z was grają w Gosupermodel.de ponieważ jak niektórzy wiedzą polska strona zbankrutowała, i w sprawie robienia członkostwa VIP za złote, a nie za Euro, to prześlę wam pewną instrukcję, ale muszę jej poszukać, bo mam "bajzel" xD może w następnym poscie podam :) to miłego kupowania i wariowania z unikatami :D ale bądzcie czujni, bo to tylko do czwartku! możecie sprawdzić na forum MSP C:

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-nat

piątek, 1 listopada 2013

Jak i początek tak i koniec mówimy: Papaaa

Hej wam!
To ja Nat (XxPorshiaXx) wiem, długo nie pisaliśmy, ale nie było o czym, i po co? niestety nie zdążyłyśmy się pożegnać, wchodzimy tylko po to, żeby czasem popisać na blogu, więc tak to mówią szczęście nie zawsze musi trwać. U mnie nie jest wesoło najpierw kochać kogoś, a potem stracić to jak kupić Szczęście, a Łzami zapłacić… beznadziejnie się czuję, to dla mojej byłej najukochańszej najki, chociaż nie przyjaznimy się już za bardzo, ale nasze pamiątki można na zakończenie zapodać :D

Nasze wspólne foty:
http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/2013/08/moja-przerobka-z-demotywatorow-dla.html
a to z początków mojego bloga, gdy jeszcze prowadziłam go sama :D : http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/2013/06/dla-nissia2013-z-msp.html
heh, a to z Gosią, która zagineła w akcji, wogóle już jej nie widujemy, nie wiemy co się stało, zresztą tak jak z jess: http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/2013/06/poranne-fotki-d.html
Heh nasze fotki z chat, wciąż to pamiętam: http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/2013/06/fociaqi-z-np-d.html
Oraz mega długi post jeszcze jak miałam 9-10 lvl na msp dla Justy :D : http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/2013/06/fociaqi-z-np-d.html
kolejna fota przetworzona przeze mnie ze mną i juss :D : http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/2013/08/dla-mojej-najeczki-nissia2013.html
Wciąż pamiętam nasze poszukiwania i wywoływania hackerów, tak jak anonki na Duńskim msp haha xd z tego nie mam fotek, ale macie filmy gdzieś one są wśród naszych postów do tej pory.
Wika, z tobą nie mam za wiele wspomnień, bo była to u nas norma xD życzę ci najlepszego, oraz szczęścia w życiu. 
Teraz post który wogóle nie powinien mieć miejsca, ale tak się stało: http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/2013/10/odejscie-juss-informacje.html
Widocznie tak musiało być, msp nam odleciało daleko stąd, dlatego nasze drogi się rozeszły, msp pozostanie moim najpiękniejszym wspomnieniem, chociaż mogło nadal być tak pięknie, ale i tak za pare ładnych lat i tak by się to stało....... nawet nasz Rexiu już nie wchodzi, ohh, to nic tu po mnie, to moje piękne pożegnanko z wami, dziękuję wam za wejscia, pomoc w levelu, i za wszystko co dla mnie było miłe :) nasza silna więź przyjaźni była dla mnie bardzo ważna, pa dziewczyny, tu filmy Wiki, oraz naszej kochanej piosenki Aksa-Przyjaciel. Wika, z twojego filmu wynikają wspaniałe wspomnienia szanuję Ciebie, i to co robiłaś dla mnie :)
Filmik Wiki: http://www.youtube.com/watch?v=ffCaFGjfFuk
Aksa-przyjaciel: http://www.youtube.com/watch?v=PhjPuPxrxFI
Pamiętajcie, nigdy nie będziecie sami, jesli się kogoś kocha..... 
Było nam miło, ale się zmyło i skończyło, teraz muszę znowu radzić sobie sama [*]
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
Kochać kogoś, a potem stracić to jak kupić Szczęście, a Łzami zapłacić…