Menu

środa, 9 października 2013

Marihuana przyjęła zapro do znajomych na nk ;o

Hej ;d Wiadomo kto pisze ;p Tu Washa JuSS xd. Jak wiecie, nudziło mi się, więc postanowiłam się zabarwić. Zaprosiłam jakaś babe do znajomych.. a tu nagle ;o. PRZYJEŁA O_O. Lookam awatarie.. A TU MARIHUANA Z RANKINGU :O OMG XD

Jeszcze znalazłam gdzieś Viole ;* , ale boje się jej zapraszać do znajomych :>. Jeszcze jakieś " Jabłko" Do znajomych dałam haha ( APPLE ) xd

Ciekawe, czy przyjmie xd

Aha.. i po chwili przyjęła xd


Juupi mam jabłko w sąsiadach haaha XD





To bye c;

JuSS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)