Menu

czwartek, 26 września 2013

Ważne info + smutna notka dla Gośki......

Hej wam!
Tu wasza XxPorshiaXx (Natala) wiem, że nie wchodziłam długo, jest mi strasznie przykro, ale jak niektórzy wiedzą odeszłam z msp.
Dlaczego?
Ponieważ nudzi mnie już ta gra, oczywiscie wchodzę na MSP, ale tylko żeby sprawdzić wiadomośći czy coś :P (nie wiem czy wrócę)
Teraz maleńka notka do naszej ,,kochanej" Gosi - , -
a więc tak, co ty myślisz, że Wika nam nie powiedziała że nas obgadujesz? tak się składa, że mamy wszystkie rozmowy, i jak to powiedziałaś do Juss: Pa na zawsze ; * to my we 3 też ci mówimy pa! najpierw podam ci rozmowę jak oceniałaś mój styl na StarDoll czyli:
Jess: ta star amie to natala ?
Gośka: nom
Jess: troche dziwnie wygląda
Gośka: nom
Wiesz co mnie tu wkurzyło? to, że ty mi nie pozwalasz wyrażać mojego zdania, na temat twojej gierki, a tak to już możesz prawda? ;-; i co do stardoll, już miałam pieniądze, na te SD dla ciebie, ale po tym co zrobiłaś odmawiam, i to chyba oczywiste.........
Druga sprawa, to, to, że nas obgadujesz z Wiką na nk (bez urazy Wika, bo ty nam powiedziałaś o wszystkim i ci dziękujemy) chodzi mi o to, że kłamiesz że się uczysz kiedy chciałyśmy z tobą o tym pogadać poczekaj, jak mi nie wierzysz podyktuję ci rozmowę z Wiką :
Gośka: Juss chce, żebym weszła na bloga....
Wika: Powiedz, że się uczysz
A ty bezczelnie chciałaś uniknąć rozmowy
Jeszcze pare dialogów waszych:
Wika: To może zróbmy tak, że będziemy im zaśmiecać? żeby wiedziały, że nie są same.....
I co do waszego gadania że się ,,popisujemy" to poprostu było wredne, tak się wkurzyłam że o mało co chciałam tutaj zrobić porządek, który wkońcu zrobię. Więc do rzeczy, to nie były popisy, i to że macie tego dość nie nasza sprawa, nas to nie interesuje, mój blog, i Justy, bo jak wy się wygłupiacie to nas to jakoś nie śmieszy............ i nie wasz biznes co my robimy, to widać że mnie obgadujesz, a więc tak jak wywaliłaś Juss z n.k i powiedziałaś: Pa na zawsze ; * to my ci mówimy to samo a więc paaaa

To, co ja tutaj opisałam, nie było wredne, bo o mało co nie wydałam na tak zwaną ,,przyjaciółkę" dużo kasy, bo cię lubiałam, i to bardzo cię lubiałam, chciałam dobrze, ale jednak nie wyszło, i sobie przypomnij jak czasami Wikę obgadywałaś, a tutaj nagle takie cyrki........... no cóż przypomnij sobie jak pięknie kiedyś było, ale te wszystkie chwile, to już nasza przeszłość, pamiętaj, że prawda prędzej czy później ZAWSZE wychodzi na jaw naprawdę nie sądziłam, że taka jesteś, i jeszcze dwu licowa :-( przykro mi, ale chyba to za wiele :-C, żegnamy
Nat, Juss i Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)