Menu

sobota, 21 września 2013

Trochę z innej beczki, czyli.... Awataria ;p

Hey! To ja JuSS, nie wiem czy widzieliście mój opis na MSP, ale już nie gram. Ta gra jest jakaś zasrana i za bardzo wciąga. Nie dość, że lagi to nie ma co robić. A teraz powracając do Awatarii, moja focia z Awatarii :D
Dobra, wiem, że brzydka :c Ale tam trudno xd 
A teraz kilka dowodów, że Awataria jest lepsza :P
1.) VIP można kupić za tzw. G ( nie wysyła się sms-ów, oraz jest za pieniądzę z GRY
2.) Nie liczy się level
3.) Można się ZARĘCZYĆ i POŚLUBIĆ ( Widać to potem w paszporcie)
4.) Są 3 koła fortuny ( Dla wszystkich ) i prezenty za logowanie ( również dla wszystkich).
5.) W salonie piękności nie ma rzeczy dla VIP.
6.) Jest osiem chatów ( Bar, Klub ( Chyba od 4 levela nie pamiętam xd) ,Park ,Studio Fotograficzne ,Plaża, Salon piękności ( level +6), ulica,Skwer.
7.) Można pracować jako dozorca i ogrodnik ( Dostaje się srebro tzw. "s")
8.) Można tworzyć wydarzenia.
9.) Jest walka na poduszki, oraz wyścigi surfingowe (na plaży)
10.) Ciągle są zadania ( No Chyba XD)
11.) Łatwo się zdobywa levele.
12.) Nie ma animek, lecz można: Złościć się, płakać, tańczyć, przytulać, całować, kopać, bić w twarz o_o ( Zabiera trochę energii)
13.) Wszyscy są dla siebie mili :D


Ja oczywiście gram w Awatarię na nk.pl , ponieważ tam mi się lepiej gra ;p
Jest też awataria na fejsie i na vk.ru (na ruskim nk.pl)


Pooozdroo :D

   P.S Gośka pamiętasz co wczoraj zamierzałyśmy zrobić na awce? HAHAHA XD
Chyba musimy spróbować :D

7 komentarzy:

  1. No tak.. Ale ze mną to nic nie robisz co nie? No i po co to wypisywać na blogu jeżeli TYLKO z gosią coś rb. Nie no spk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obrażaj tych co kochają MSP, no tak ja mam kilka wad dla nich ale nie musisz zachęcać do gry w którą grałam kiedyś a teraz jej nie cierpię! -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ty teraz nie zachęcaj nas do MSP
      Pzdr Anonimku ;)

      Usuń
  3. Ha ha śmieszna jesteś nie denerwój mnei!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nick można zmieniać ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mozna jeszcze w kogos rzucic tortem xD :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem nie można porównywać awatarii do msp ponieważ to dwie inne gry!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)