Menu

czwartek, 5 września 2013

PRZEPRASZAM WAS!

Hey wam!
Tu ja nat (XxPorshiaXx) dziewczyny nie pisały nic o mnie, ale wiedziały o tym co się wydarzyło. A więc nie było mnie przez jakiś tydzień, ponieważ laptop mi się zepsuł okazało się, że 6 na 12 łopatek z jakimś metalem w środku się połamało, ale wujek to naprawił więc jest ok :) teraz tylko będę wchodzić za jakiś okres czasu, poniewać jestem w gimnazjum i mam dużo nauki, a w poniedziałek mam już kartkówkę. . . . Jeszcze takie info dziękuję wam za oglądanie seków na MSP i chciałam oznajmić, że bardzo tęsknie za Gosią, Wiką i oczywiscie moją Justyną ; * chciałam jeszcze powiedzieć, że słyszałam że Juss odchodzi. . . więc moje dalsze przesiadywanie tu i na MSP nie ma bez niej sensu, tym bardziej, że straciłyśmy kontakt na kupe czasu. . . . bardzo mi przykro, ale skoro ona nie ma zamiaru uczestniczyć w tym wszystkim, będę musiała odejść, blog oczywiscie nadal będzie, i konta na msp nie oddaje, tylko zawieszam :) tęsknie Juss, bez ciebie i was nie ma niczego :( mam nadzieje, że Jess i Wika odzyskali konta :( bardzo was kocham i będę tęsknić. . . . . jesli Juss jednak zostanie, chociaż w to wątpie, bo też ją dużo czasu nie było, to ja też wracam. . . . . ona jedyna mnie wysłucha, czasem jest dla mnie wzorem i mi pomaga i nawet nie mogę tego wyrazić jak bardzo ją kocham : ( ♥ papa ; *

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)