Menu

poniedziałek, 9 września 2013

Notka o Moderatorach i Suport :)

Hey wam!
Dziś notka o Moderatorach, i ich levelach oraz o moim całym ,,poszukiwaniu" support xD staram się ich znaleźć, ponieważ pewnie pamiętacie ze starego MSP panią Support i Supporter teraz nie da się niestety wyszukać Moderatorów, ani Support więc patrzyłam sobie na ich starych najlepszych przyjaciół potem zobaczyłam dawnego chłopaka Pani Supporter czyli:

  •  Micheal Pindsvin-i wciąż na 2 level-Moje zdziwienie xD
Ok przejdzmy dalej. . . . a więc gdy go wyszukałam doszłam do naszej Moderator030 z 16 levelem następnie do Moderator031-najka moderatorki030 aż nagle patrze, że najka moderatorki031 ma najkę moderator062 z 10 levelem! też mnie to lekko zdziwiło, bo ma mniejszy level odemnie, więc jednak można brać udział w kandydaturze w każdym levelu, tylko nie pokoi mnie zmiana nicku na Moderator0(liczba) ale pewnie da się zyć, bo bycie Moderatorem daje ci:

  • Dostęp do dawnych unikatów, i różnych rzeczy które nie są dostępne teraz w naszych sklepach,
  • Mają nad nami pewną ,,kontrole"- o co mi chodzi? chodzi mi o to, że mogą nam dawać ostrzeżenia, w pewnym sensie zakazywać, oraz nawet dawać wykluczenia z gry lub podobne sytuacje :)
  • Dostają darmowe członkostwo VIP, oraz tzw. ,,animacja", która jest obowiązkowa na każdym moderatorze czyli napis ,,Moderator"
  • Mają obowiązek pomagania w różnych sytuacjach, aha i tak na marginesie, mają obowiązek odpisywania na wiadomość po 24 godzinach. :)
Myślę, że to wszystko co zapamiętałam o ich obowiązkach :) oczywiscie mają ich więcej, ale to tyle odemnie :) 
Teraz chciałam dać podziękowania za oglądanie moich seków na MSP, jesli będzie to się ciągneło, to może tutaj na blogu wymienie pare osób i dodam w nagrodę do pisania dwóch postów/wpisów oczywiscie bez podania hasła do naszego bloggera :p 
Ok to na tyle, aha i nie znalazłam supportu :) Może innym razem się ukarze xD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
Wasza Nat ;D

1 komentarz:

  1. Dobrze wiedzieć, że co 24 h -,- zgłaszam moda. xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)