Menu

piątek, 27 września 2013

Mały błąd + Tropikania na Awatarii ( Ruskiej )

Hej! Z tej strony JuSS, piszę posta, ponieważ wprowadzono mnie w błąd. vk.ru to chyba nie jest ruskie nk.pl, tylko vk.com (Sama już niewiem xd), ale u mnie jak wpisuję vk.ru wyskakują jakieś ruskie czekoladki xd O_o Ahh.. Dobra! TERAZ OBIECANA TROPIKANIA XD
Doobra, a teraz od razu mówię, że zdjęcie są mojego autorstwa, więc proszę o nie kopiowanie na blogi :>
Hah, jestem na tyle chamska, że zamazałam linki xd 
No cóż, może jak zasłużycie, to wam podam ten link ( To nie jest vk.com ) 
Taa.. nie piszcie mi, że jestem głupia i korzystam z tłumacza -.-
Ta gra jest po rosyjsku, a niestety tego w szkołach podstawowych nie uczą ( Chodzę do 5 klasy xd)

Mhmm a teraz Mała zmianka mojego awka ;*

JAk ci się nie podoba, to proszę, nie pisz komentarzy typu :" O boże, jaka brzydka FUJ! " Każdy ma swoje zdanie.
Hahahahahahhahahahha Natan B) Kaman B) ( Patrz zdjęcie powyżej xd )

                                    To Byee :D
                                                   JuSS

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)