Menu

poniedziałek, 23 września 2013

HAHAHA GOSIA MA FRAJDE! XD

SIemka to ja Gosia. ;3

Gdy byłam na MSP kliknełam znaczek VIPA i wyskoczyło mi takie cuś:


Okazało się to....
TESTOWE MSP!

I do tego są zmianki. ;D


Linku nie podam sorki. ;p

Ale zmiany już były. ;p

Dobra nwm czy to link na testowe pa. :D


Gosia ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)