Menu

środa, 28 sierpnia 2013

ZMIANA TWARZY I MSP!? WTF?!

Hey wam!
Dzisiaj przeglądałam sobie posty na forum, i zobaczyłam temat który nosił temat: Zmiana Twarzy!!!! D:. Oczywiscie weszłam i co ja widze?! ;O sami zobaczcie, mam fotke:






















(Kliknij jesli nie widzisz)
A co jesli to te kolejne durne zmiany moderatorów?! zaraz mnie cholera szlak trafi, bo moderatorzy mówili że nie będzie zmian MSP a teraz kurde co?! jeszcze twarzy!? a co jak będą wielkie gały na pół głowy i kurde cholera wie co?! ja wtedy nie będę grać! nie mam zamiaru być taka brzydka! ja to bym w chwili obecnej najchętniej zrobiła strajk! to jest nie dopuszczalne!!
To wszystko z mojej strony dziękuję za przeczytanie

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Natek

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)