Menu

środa, 21 sierpnia 2013

ZBOCZENIEC NA TINY CHAT!!+Pedofile

Hey wam!
Dziś siedziałam na tinychat z Gosiek, Natką i Rexiu xD i jakiś zboczeniec tam wszedł i zaczał pokazywać swojego penisa. . . . . nie będę dodawać foty, bo to po prostu mdli, pierwszy raz takie coś widziałam. . . . za takie coś grozimy blokadą IP i więcej ma się to nie zdarzyć!! to jest po prostu okropne! ten facet bawił się swoim penisem i nam go pokazywał przez kamerkę. . . . . uważajcie na takie rzeczy, to wszystko z mojej strony :x

Druga sprawa, pedofile na naszym TinyChat! uważajcie, ja nie wiem skąd oni sie tam wzieli to jest nasze blogowe TinyChat, dzis tam było pare zboczenców którzy pokazywali dupy i wszystko, zdążyłam zrobić tylko fote, jak jakis golas pokazywał swoje stopy
fota:
















OCHYDA! jak widzicie, ma jeszcze gołe nogi :x nie sądziłam, że na NASZYM BLOGOWYM TINYCHAT SĄ TACY PEDOFILE! UWAŻAJCIE!! 
PS chyba zrobię TinyChat2 tak na wszelki wypadek C: jak nie zadziała, no sorki, ale będę zmuszona go usunąć, to na tyle, paa ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx -Natek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)