Menu

środa, 28 sierpnia 2013

WIEM KTO "OKRADŁ" KELLOW DLA "JAJ"-SPRAWA WYJAŚNIONA

Hey wam!
Chyba wiem kto ukradł dla jaj konto Kellow, jednak raczej nie było jej do smiechu, bo wszystkie jej rzeczy zostały przetworzone nie wiem jakim można być człowiekiem żeby tak robić swojej najlepszej przyjaciółce ;c 
tutaj jak Kellow napisała, że nie poda nicku w tym poscie http://www.fourmoviestars.blogspot.com/2013/08/kellow_27.html
ale ja przeglądnełam jej najki na koncie BlackofWhite i znalazłam to:


















I Kellow jeszcze chce z nią utrzymywać kontakty?! ja bym w życiu nie wróciłabym do takiej przyjaciółki ;-; oczywiscie to podejrzenia że to EmoLaska=P no ale na to wskazuje ;-; Ja osobiscie uznaję sprawę za wyjaśnioną :) Teraz każdy z tych "hackerów" może się wstydzić, bo z nas po prostu konia wszystkich zrobili ;-;

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Natek

3 komentarze:

  1. jaka ja bym czegoś takiego nie zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja slyszalam,ze ona to zmyslila ze ja zhackowano, bo chciala, zeby jej pisali "wroc!"

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)