Menu

piątek, 9 sierpnia 2013

Włamanie na Silverstein? O.O

Hey wam!
Dziś odkryłam coś strasznego! moja znajoma zmieniła skórę na czarną, ubrała się jak diabeł rózgi ma, i ma status: Mvahahahaha (d) to jest straszne! czyżby to była ona czy może kolejny hacker który na nią polował? :O macie zdjęcie




















5 minut później zauważyłam, że nie tylko ja dostrzegłam te zmiany u niej. . . . Potem moja koleżanka też to zauważyła, więc czy to możliwe, że ktoś jest na koncie Silverstein? czy może robi sobie żarty? wkońcu do 17 level może ktoś tam jest ;-; teraz focia


Naprawdę teraz trzeba się chronić na tym MSP
nic nigdy nie wiadomo, teraz każdy hacker
krąży wokół każdego moviestar, nawet jesli
ono nie jest ,,popularne" .
Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)