Menu

sobota, 17 sierpnia 2013

To juz chyba koniec.. :C

Hey, z tej strony JuSS ( Justyna ). Nie rozumiem o co już z tym wszystkim chodzi. Chciałam was powiadomić, że niestety, ale już naprawde trojan mnie zaatakował ;/ Jak uruchamiałam laptopa to uwierzcie - musialam z 5 razy wyjmowac baterie z laptopa :< Powód? Nie chciał sie uruchomić :C Na szczęście mam jeszcze komputer wujka :| No ale oczywiscie nie bede czesto. Może tak z rana do max. 12-13, a tak w nocy to zależy czy wujek nie wyjdzie na miasto XD. Powracajac do trojana - dwa razy dziś zawiesiła mi się myszka, nie mogłam nic zrobić i oczywiście wyjmowałąm baterie. Pod koniec posta, chciałam opisać całą sytuację z Natalią. Nie wiem o co już tu chodzi, przecież ja ją ciągle lubie i kocham jako najkę xd
Nie wiem też co jej się wbiło do głowy z tym, że mi już na niej nie zależy ;/ Myśląc o tym - prawie sie poryczałam ;__;. NaT! Pamiętaj! Ja Cię KoFFam i Nigdy Nie Przestanę! XD KoFFam <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)