Menu

środa, 28 sierpnia 2013

THE DOLLY ZAATAKOWAŁA MOJE NAJKI! BOJE SIĘ! ;C

Hey wam!
Dziś strasznie się boję, a to strasznie! ponieważ mówiono o nie istnieniu TheDolly ponieważ odeszła lub nie jest na naszym Polskim MSP. . . . . TO NIE PRAWDA! (no chyba) na początku myślałam, że to sprawka tej co ukradła konto Kellow czyli nikuss, ponieważ miały początkowo opis: UNGA BUNGA i miały ciemny kolor skóry tak zwanego nam MURZYNA! przestraszyłam się aha i nie zgadniecie kto to te moje dwie najki to JESS-NATALIA ORAZ WIKA-CrazyLaskaZeZgola czyli NASZE PROWADZĄCE TEGO BLOGA! w chwili obecnej, Wiktoria oznajmiła, że odchodzi z MSP i bloga, nie wiem jak z Jess. . . . i wszystko się wali przez jakiegoś debila który się teraz pewnie cieszy a innym psuje życie! jak już to niech sobie sciągnie hacka na fame, vip i sc a nie na hasła! nie jest to fajne jak ktoś tyle pracy włożonych w siebie straca. . . . Dziękuję inteligentnej osobie, że niszczy nam życie! X-O jesli nie wytrzymam konto otrzymuje Justyna oraz Gosia bloga tak samo na nie przepisze, a teraz fotki dowodowe z TheDolly chociaż nie mam na to siły ;-; to co mi zrobiła to.. . . . . to nawet sobie tego nie wyobrażacie oto księga gosci mojej najki Jess:


































Nie da się na tą hackerkę klikać to oznacza, że jest prawdziwa. . . . mam dosyć hackerów jesli nie znikną lub sprawa nie ucichnie odchodzę, bo jeszcze ja juss i Gosiek, a już nic nie będzie! wszystko stracone! przez jednego wielkiego idiote który hackuje komuś konta! Dziękuję bardzo po prostu -,- :C jesli Gosiek lub Juss nie będą chciały konta, usuwam je lub zawieszam (no chyba że ktoś prędzej mi je kurde shackuje i jeszcze bardziej mi dokopie )  :(

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Natek

9 komentarzy:

  1. to jest wredne tak hakować racja niech hakują na vip sc fame a nie kradną kont !! tylko pytanie czemu moderatorzy i administratoży nic z tym nie zrobią -,-" przecież da sie namieżyć ip nawet z usunientego konta gdzie sie logował itp ... ehh.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale są też programy, dzięki którym nie ma IP -.-

      Usuń
  2. To prawda ja to na necie wszystko patrzyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też jagby zniszczyli konto :( Okradziono mnie z ubrań akurat gdy dostałam vip'a !! x-o żeby kraść konta ..... to straszne ale oni oczywiście nic z tym nie zrobiią? morzna wszystko tylko msp nic się nie chce !!! -_-

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie okradla the dolly i przeslalam moje ostatnie zecy na drugie konto i zyje to porada dla was

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mi okradli konto z vipem na miesiac zaczelam tak plakac ze rodzice napisali do moduw i bam wszystkie zeczy zwrucone sory za ort. Tu i w poprzednim kom. W nastepnym bedzie juz dobze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ukradli konto z vipem na miesiąc, też ryczałam, też rodzice napisai i już gram normalnie *-*

      Usuń
  6. Moje nazwa na msp to EmiMspTv a po demnom jest EmiMspTv ide po ciebie starsznie sie bałam ale dowiedziałam się że to moja koleżanka Marysia he he ale strasznie sie bałam (d) he he

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)