Menu

wtorek, 6 sierpnia 2013

Spacerowy dzień+ Zapomniałam wspomnieć o 12 lvl xD + tylko 2 godziny przed laptopem *O* + mała pogawędka i. . . . jakieś plany? xD + Czyżby usunąć sklep nagłówków? :p

Hey wam!
Pewnie widzieliscie już małe powitanka od nowych adminów strony bloga? w takim razie liczmy na więcej postów, i dziękuję wam za to dziewczyny, że mi pomagacie :3 . Teraz przejdzmy do rzeczy. . . . . Dziś byłam na spacerze ponad 9 godzin! w życiu dłużej nie byłam na samych nogach tak długo! Przynjamniej trochę schudłam hahaha xD. Rano oglądałam telewizje, a wieczorem 3 filmy! :) więc pozostało mi krótko na laptopa i nie całe 2 godziny tylko na nim siedze! jest obecnie 00:58 godzina xD więc zaraz zmykam spać :3 przepraszam, że ostatnio nie mam dla was czasu, ale teraz nic się praktycznie nie dzieje na MSP, więc może dam jakieś instrukcje o MSP (o ich tajemnicach) albo jakiś konkurs ogłoszę, bądz dodam wskazówki, jak dodawać nagłówki, albo inne fajne rzeczy na bloga :P. Teraz sprawa z nagłówkami. . . . . . . Nikt się nie zgłasza, a prawie minął termin prób. Zamawiajcie nagłówki 1 dajemy w gratisie, ale przezroczysty od 1-4 osób, taka mała oferta, więcej w następnym poscie. . . .  xD. Chyba ogłoszę konkurs, ale będzie on miał coś mieszanego z moim levelem :D teraz mam dużo do zbicia, bo się zbliża 13 level, i aha zapomniałam was poinformować o moim 12 level, który wbił się parę dni temu :3 Dziękuję wam kochani <3 zapodam fote, a co tam mi szkoda . . .  xD





Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)