Menu

niedziela, 18 sierpnia 2013

Powrót do domu! GiteZ! B)

Siema, dziś chciałam Wam powiedzieć, że jade do domu XD Może na tinychacie pokaże wam moje chomiki xD. Bardzo się cieszę z powrotu do domu, lecz jednak szkoda mi wakacji :<. Jestem ciekawa, czy mama mi będzie dawać laptopa ( jak już mówiłam, mój jest zepsuty ;]) No może będzie dawać XD 


Chciałabym teraz pozdrowić moje najeczki :D

NaT ( XxPorshiaXx ) : Jesteś pierwszą osobą którą aż tak długo znam <3
Nie chciałabym Cię stracić <3 KoFFana <3

Wika ( CrazyLaskaZeZgola ) : Lubię Ciebie :) Lecz nie lubie jak się kłócisz z Natka XD

Gosiek  ( Gosiacz2002) : Z Tobą można normalnie porozmawiać :D  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)