Menu

niedziela, 18 sierpnia 2013

Po co te afery? (dla Justy, Gośka i Wiki)

Hey wam!
Jak wiecie wchodzę od czasu do czasu na parę minut na bloga. . . . w temacie mniej więcej chodzi mi o tą całą aferę ze mną Wiką, Justyną i Gośkiem. . . . . Gosiek sama wiesz nie zbyt mam najlepszy humor jesli coś ci zrobiłam przepraszam. . . . Wika dobrze wiesz, że nie lubię jak ktoś tak się przemądrza (nie mówię że to robisz ale zdarza ci się) np. wtedy napisałaś: "A Justy to już nie chcesz słuchać jak mówi o swojej ulubionej grze" albo: "Jak byś ty się czuła gdyby Justa się z kimś innym tak zadawała?" nie jest to miłe, bo Gosiek też jest moją najką i mogę też z nią spędzać czas poza tym to ty Wika zaczepiałaś tak Juste no bez urazy ale tak było. . . No i Justa. . . . nam wiele zostało, ja też cię kocham (jako najkę) ty to dobrze wiesz, i nie focham się na ciebie tylko wiesz na co (no początkowo na ciebie i Wike) ale same wiecie jak ja się czułam ( nie, nie chodzi o to że sobie jaja robiłyscie z wiecie jakiego goscia, ale nie będę podawać nicku) chociaż na to też trochę się wsciekłam, ale chodzi o to, że czułam się tak samo jak Gosia wtedy, jak Wika tak spędzała czas z Natalą-Dance Jessica, a wy w ironi pisałyscie: super! *O* fantastycznie! My z Gosią nie jestesmy takie głupie ;) nie było to miłe ale sama wiesz w jakiej jestem sytuacji praktycznie bez neta! Więc Justa nie czuj się winna jestem w stanie wybaczyć ci wszystko, ale sama wiesz jak byś ty się czuła na moim miejscu . . . . no przyznaj PODOBNIE. Tylko chcę wam powiedzieć, że wszystkie jestescie ważne dla mnie i jedyne prawdziwe. . . .  Więc Justa nie, nie gniewam się na ciebie wiem dziwnie to wyglądało, ale wtedy jak napisałaś mi na MSP, że mnie przepraszasz to akurat limit mi się skończył więc wiem, mogło to wyglądać zle. Przepraszam Cię : *

Pozdrawiam
XxPorshiaXx - Natek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)