Menu

niedziela, 11 sierpnia 2013

Plany-wprowadzenie nowej karty do stron w meni :)

Hey wam!
Dziś taki mły poscik. . . . . . Mniej więcej chodzi o to, że chciała bym wprowadzić nową stronkę w meni. Będzie o nazwie Tinychat :) Penwie większość z was to kojarzy, niestety na kamerce nie mogę się pokazać tylko mogę być głosowo. . . . . . Na kamerce nie mogę być dlatego, że mam komunikat w znaczeniu Polskim: "Ta kamera jest używana na innej aplikacji" Po 30-stu minutach szukania dowiedziałam się, że to facebook, ale niestety nie wiem jak ją wyłączyc z facebooka. . . . .
Jeśli ktoś wie, to ja mam wbudowaną kamerkę w laptopie Vaio, pewnie kojarzycie. . . . . piszcie w komach jesli ktoś wie, i chce mi pomóc. Jesli nie będzie wam się chciało to chociaż zrób to za grafa i obejrzenie 3 seków na MSP :p wystarczy tylko napisać tutaj lub na MSP, i zgłosić się do mnie na MSP. 
Co to TinyChat?
Odp.: TinyChat to aplikacja w której możesz się podłączyć na kamerkę, lub głosowo i rozmawiać z innymi , zakładać własną grupę chatowania oraz tylko pisać :)
Jesli będę zakładać TinyChat, to regulamin taki jak tutaj, ale oprócz tego będzie:

  • Zakaz pokazywania nie stosownych rzeczy 
Ten zakaz tyczy się niektórych, bo wiecie, dużo się słyszało o tym zboku co pokazywał swoje ciało na TinyChat. . . . . . . A więc instrukcje niektórych rzeczy dodam po założeniu.

No to paa :)


Pozdrawiam

XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)