Menu

piątek, 2 sierpnia 2013

Nowi Adminowie! :) + coś jeszcze

Hey wam!
Dziś wkońcu chciałam was poinformować o tym, że ten blog prowadzę z:

  • nissia2013
  • CrazyLaskaZeZgola
Oczywiscie ja też xD, ale będą mi pomagać. Więc proszę abyscie byli mili dla nich, bo też będą pisać posty. Są jeszcze inni adminowie, ale oni już tylko pilnują chat, takie osoby to:

  • Ja (XxPorshiaXx Nacia xD)
  • nissia2013 (Justyś ;*)
  • CrazyLaskaZeZgola (CrazyLaskaZeZgola Wikuśś)
  • Gosiacz2002 (PIKACHU)
Na koniec chciałam życzyć naszej Wiki (CrazyLaskaZeZgola) wszystkiego najlepszego! (ma dziś urodziny) :) i jeszcze takie przypomnienie: Zanim coś napiszesz nie stosownego na chat, czytaj regulamin, bo grozi BAN! to wszystko na dziś

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)