Menu

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

NOC HACKERÓW + SCHACKOWANA KELLOW NA PLAŻY!

Hey miśki, tu JuSS. Pogodziłam się z NAT, więc jeszcze gram. KOCHANI! NOC HACKÓW!
WTF? CZY ONA ZMYŚLA!? O.O Odpowiedź brzmi : NIE!
Nie mogłam kliknąć na tą osobę, więc to hacker Anonymous ;/
Nie brońcie się opisem " [nick] nie napisał aktualizacji statusu" WTEDY NAPEWNO WAS SCHACKUJA!



Druga sprawa, widziałam schackowaną Kellow na plaży ok. godziny 23 ;/
Niestety, żeby zrobić fote było za późno.
Zdążyłam tylko przeczytać " Ogarnij się"
Widziałam ją tylko 3 sekundy, więc nic nie mogłam zrobić




Pozdrawiam ;*                                                                    
JuSS                                                              


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)