Menu

środa, 28 sierpnia 2013

Nie mogę się doczekać-czy to plotka czy prawda?

Nom hej!
W poprzednim poscie nwm czy dobrze coś napisałam, ale to tylko moje PODEJRZENIA! więc nie obwiniać mnie tu xD nom jesli chodzi o tego posta, to ciekawa jestem czy te wszystkie vipy i nie vipy bonnsters, i zmiana wyglądu twarzy i msp to prawda, ale coś czuję że to plotka, bo adminowie lub moderatorzy dali by nam znać czy coś się będzie działa a tak w ogólne to moderatorzy wyraznie napisali, że żadnych zmian NIE BĘDZIE! to już się robi dziwne zresztą nigdy nic nie wiadomo. . . . .. . . . . . . . Zobaczymy co nam czas pokaże, chociaż ja chcę już boonsters, bo są takie sweetaśne xD no to do zobaczenia kochani!
Aha i dziękuję wam
bardzo za aż tyle
wejść na naszego bloga :)
Mamy nadzieję, że nowy wygląd też się podoba, dużo w to pracy i poszukiwania daliśmy z siebie :)
Ok kończę bo mi ręcę odpadają :C

XD
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Natek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)