Menu

piątek, 9 sierpnia 2013

Kolejna hańba forum

Hey wam!
Kiedy przeglądałam forum, bo często to robię zobaczyłam nie typowy post 13 levela sami to zobaczcie:









No wiecie co? już były takie przypadki, ale żeby się za królową uważać? xD teraz moje zdziwienie chyba tylko 1 osoba się wkurzyła o to, że ona się uważa za królową, a moje drugie zdziwienie to, to że Arli skomentowała post w całkiem inny sposób patrzcie:





















To chyba na dziś wszystko o wkurzającym poscie na forum MSP xD
A więc jak wiecie wszystkiego się zawsze dowiem
dowiaduje i wam opowiem własnie dlatego założyłam bloga xD
 Dokładnie chodzi mi o #3 część postu o boonsterach, znam całą prawdę! :)
o tym jutro (raczej dziś bo jest 1:02 xD)
Do następnego posta, paa :*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)