Menu

niedziela, 4 sierpnia 2013

Kolejny błąd na MSP! czyżby zmieniali znowu strone?!

Hey wam!
Dziś jak weszłam na MSP nie mogłam wejsc w wiadomosci, i nie miałam nikogo online sami to zobaczcie!



















A co jesli znowu zmienią MSP?! skandal za skandalem mam dość, ale jak zobaczyłam ten opis który zaznaczyłam, to już trochę się usmiechnełam, ale mogli chociaż jakiś komunikat dać czy coś......bo tak jest nudno! ani jeden znaj się nie wyswietla!!
No cóż nic nie poradzimy, to wszystko na teraz paa ;*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)