Menu

wtorek, 6 sierpnia 2013

Kolejne zapomnienie+kolejna zmieniona twarz+nowy VIP+ Czemu zmieniłam adress bloga?

Hey wam!
Ostatnio coś byłam leniwa i nie chciało mi się wam pokazać mojego nowego wyglądu xD. . . . Kolejne zapomnienie xD a więc postanowiłam wypróbować coś czego jeszcze nigdy nie miała, czyli:

  • Biało-jasno różowe usta (Big and Bold)
  • Jasna skóra
Jednak potem postanowilam zmienić skórę i usta, i miałam:

  • Skórę zwykłą (ciut ciemniejszy odcień)
  • Usta- jasny róż, często go używają dziewczyny i nie tylko (Perfect Pout)
Potem powróciłam do dawnej skóry, oraz ust, ale zostawiłam inny kolor ust :P

Teraz nowy VIP. . . . Jak niektórzy widzieli skończył mi się VIP nie dawno xD o tym też nie chciało mi się napisać, zbyt leniwa jestem, a teraz nadrabiam dużymi postami xD a więc. . . . Kupiłam nowego, ale na tydzień, bo miałam 17 zł na koncie, a była 22 godzina xD. Jak mi się ten skończy, kupuję znowu na miesiąc, kurczę. . . . . Chciałam mieć przerwę na VIP xD może za 2 tygodnie. . . . . Zobaczymy co będzie, ale napewno kupię :)

Nastepna rzecz: Czemu zmieniłam adress bloga?
odp. jest taka: Ktoś mnie, i innych adminów zastraszał, oraz szantażował. . .  . Tyle wam mogę powiedzieć :) Ale wszystko jest wporządku :)
To chyba na tyle, paa miśki :D
PS sorki za byki, jestem zbyt zmęczona jest 1 w nocy, a ja nadrobiłam 2 posty w których było po pare tematów xD ja idę spać, pa xD Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)