Menu

czwartek, 15 sierpnia 2013

Fioletowe MSP :o + Nowa kolekcja

Hey wam!
Czy u was też MSP zmieniło kolor na fioletowy? okazało się, że czasami tak jest, ale na samym początku przeraziło mnie to xD . . . . . . . Zaraz  dam focie mam nadzieje, że jak odswieże to wszystko będzie Okey, a jak nie to sama nie wiem pewnie przy nowej kolekcji (nie tej co teraz jest) się tło zmieni lub w ciągu paru godzin teraz fotka:



















Druga sprawa. . . . . . jeszcze wczoraj ujrzałam nową kolekcję xD włosy mi się bardzo podobają, sukienki i ogólnie bardzo mi się podoba, chociaż animki nie zbyt xD no to wjazd do sklepów! xD aha i jeszcze chciałam powiedzieć, że mamy nową osobę która będzie dodawać też posty, już dodała posty :)
Dziękuję wam dziewczyny za pomoc
To paa ; *

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)