Menu

piątek, 9 sierpnia 2013

Dziwna prawie że bliźniaczka xD

Hey!
Jak widać w tytule dzisiaj o mojej nietypowej "bliźniaczce". No więc tak. Wchodzę sb do Club VIP i tu nagle obok dziewczyna taka jak ja! Ma tylko inne buty xd
Czyżby też zgapiła styl od mojej najki? Nie wiadomo, bo ja od niej nie zgapiłam tylko chcemy być bliźniaczkami, jak widać jesteśmy we 3 xD
Zrobię też takiego arta z nami we 3 ♥ xD
Okey macie fote:

















Jak widać jesteśmy we dwie xD Ona ma niestety smutną minę bo przegrała w konku :c Znaczy tym z tym filmem w chat, wiecie xD A ja robię serducho ♥ Widzicie? Identyczne w innych kolorach +inne buty xD
Okey, to na tyle ja lece coś jeszcze na swojego bloga dodać ;D
No to PaPa ;***
~By Wicia-CrazyLaskaZeZgola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)