Menu

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Dla Ciebie NaTek. :C Przepraszam.

NaT, wczorajsza kłótnia nadaje się do dupy. Już sama nie wiem o co dokładnie poszło. Chcę Cię za to przeprosić, ponieważ odczułaś ten sam ból co ja :(. Przepraszam za zmarnowany czas, który poświęciłaś mi. Nie musisz mi mówić, że mnie nienawidzisz, nie wysilaj się! Chcę się pogodzić, ponieważ to już chyba koniec dla mnie z msp. Możesz to potraktować jako pożegananie :<. Naprawdę ciężko mi się z Tobą rozstać ;C. Nie lubię, gdy ktoś przezemnie cierpi. Staram się to naprawić, lecz nie wiem czy ma to sens :C
Przepraszam, wybacz :x. To nie miało tak być. Przepraszam za wszystko! Nie chciałabym Cię stracić :C.
Chciałabym cofnąć czas, żeby było tak jak kiedyś, lecz jest to nie możliwe ;/.Piszę tego posta ze łzami w oczach ;c.Jesteś dla mnie bardzo ważna, brakuje mi Ciebie ;C.Jesteś dla mnie wszystkim! Mam nadzieję, że kiedyś się pogodzimy i będzie tak jak wcześniej :< 


Koffam <3 ;C




Przepraszam za Wszystko. Za zmarnowany czas również :c

Żegnaj ;C

  JuSS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)