Menu

wtorek, 13 sierpnia 2013

Chłopacy mają taniej! -.-

No hey wcześniej, gdy mi się nudziło. Stworzyłam chłopaka na MSP. wchodze do sklepu z ciuchami a tam...:

Większość bluzek ładnych za 350 sc!
Te ładnijsze nie VIP to tak 400-500

To nie fair!
My mamy drogie i brzydkie,
a oni?!

Tanie i ładne!!

Widziałam tam 2 bluzki VIP
co kosztowały 250 sc..

Trudno uwierzyć prawda?
Patrzcie macie zdjęcie na dowód! :

Pewnie to wiecie, że dziewczyny mają krótkie
spodenki najtańsze za 350..

Może to i mała różnica, ale chłopaki mają
krótkie spodenki za 350...

A tu większość ładnych bluzek tanich. x: :

Może i nie wszystkie te co podkreśliłam ładne, ale
gdy dobierzesz kolorystycznie to będę ładne. ;-;

Pisałam na górze, że mają większość bluzke
za 350 sc troszke przesadziłam. :/
Część tego to takie po 350 sc.

Dziewczyny mają z 3-5 bluzek za 350...
Czy MSP woli chłopaków czy mi się wydaje...?

Okey to tyle pa. ;*

Gosia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)