Menu

wtorek, 23 lipca 2013

Strzeżcie się!!!!!!

Hey wam!
Nie ma czasu na powiatanka, moja koleżanka została shackowana przez kogoś, to może być każdy! Właśnie siedzi na blogu i szuka pomocy pokaże wam co się stało, moja najka nawet jej nie mogła wyszukać czyżby znowu hackerzy atakują!? i do mnie napisał ten ktoś!! O.o teraz zdjęcie


















To coś chce zniszczyć moją koleżankę! Strzeżcie się!


























Patrzcie na ten opis!! tam jest napisane: Patrzcie na to!! zostałam shackowana dla ciebie!
Naprawdę to nie są żarty, lepiej się opamiętać i zakładać brzydkie rzeczy!! poprostu się chronić!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)