Menu

sobota, 20 lipca 2013

Sprzedawanie projektów + wkurzające ceny!

Hey wam!
Podoba wam się sprzedaż projektów? moja odpowiedz to zwyczajne: NIE! słuchajcie, wogóle się nie opłaca, bo jak zrobisz proekt, to żeby go kupić musisz zapłacić, a potem wystawić na sprzedaż projekt, i jak ktoś go kupi, to płaci normalnie StarCoins, a sprzedawca tego projektu dostaje FAME zamiast STARCOINS! to niesprawiedliwe, bo niektóre projekty nawet kosztują powyżej 1000 starcoins, jak na projekt to troszkę z cenami przesadzają, zresztą ceny w sklepach też beznadziejne...moim zdaniem: Jak mają być takie ceny, to ja proszę o darmowe Vipy na tydzień chociaż z ich łaski co jakiś czas!. Msp powoli zaczyna mnie wkurzać, i jeszcze tam się tak ciężko zarabia, powinni dać niższe ceny w sklepach, bo się nawet vipa nie opłaca kupywać! jak za 3 rzeczy płacisz już prawie 2000 starcoins! to jest naprawdę głupie. Zbieram StarCoins od trzeciego level, tym czasowo mam prawe 44 tyś sc, i wcale nie czuję się jakby to było dużo przy takich cenach! Ok to wszystko na dziś, bo się zbulweowałam xD a teraz moja focia gry:

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*












 Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)