Menu

niedziela, 7 lipca 2013

Ogromne podziękowania :D

Witam was!
Dziś chciałabym podziękować : nissia2013, Gosiacz2002, i innych którzy up-owali mojego posta na forum. Dzięki temu czasami bywa na 1-wszej stronie forum i ma drugie miejsce :) oraz serdeczne podziękowania dla : dariaxd4, nissia2013, Oliwka0611, camillax, Ciasteczkowypotwór12127, Kristall222, sandra1234678890, zynada%%, pati452, !@#%^&*12345678, $biała, Hela221, ClawdeenWold<323, Daniel Fijałkowski :( , PROO<3, CRAZYANIA, LOVCIAN, Madzia1402, Rytmix i wiele wiele innych ale nie chce mi się wypisywać, bo mam 319 znajomych :D i dziękuję tym osobom za oglądanie moich seczków, pomaganie w levelu oraz w postach które robię na naszym forum i dzięki temu czasami mają pierwsze miejsca :). Chciałam tylko powiedzieć, że tak daleko nigdy nie zaszłam i nie spodziewałam się, że mam aż tak troszczących się o mnie znajomych, które nie myślą tylko o sobie w pare godzin wbiliście mi kolejne wejscia w filmach i sekach oraz 13 tyś fame oraz dużo StarCoins :D. Oraz serdeczne podziękowania dla moich najlepszych przyjaciół : nissia2013, Gosiacz2002 i Adrekani. Wy zawsze jestescie ze mną i z wami nigdy się nie nudzę mam nadzieję, że nasza przyjaźń wytrwa do samego końca ;* .

Pozdrawiam 
Wasza Natuś ;* - XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)