Menu

piątek, 12 lipca 2013

nissia2013 lepszej przyjaciółki nigdy nie znajdę na tym świecie♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kochana dziś inna czcionka, bo post dla ciebie ♥ 
Justyś, Siedzę teraz sama myśli przelewam na papier, W wersach tych napiszę kim dla mnie jest przyjaciel, Osoba zajmująca najważniejsze miejsce w sercu, To dla niej mogę pisać niezliczoną ilość wersów, Tylko w tej osobie gdy myślę mam pocieszenie, W trudnych chwilach dla mnie ma zawsze zrozumienie. Mogę wszystko jej powiedzieć, ma moje zaufanie, Jestem pewna na 100 %, że nigdy go nie stracę, Gdy mam jakiś problem, bez problemu mnie wysłucha, Będzie dobrze, nigdy tego mi nie powie, zamiast tego na właściwą drogę mnie prowadzi, powytyka błędy, I zawsze mi doradzi .. Dziękuję Ci Justa, że po prostu przy mnie jesteś, Czytasz to, wiem, że teraz się uśmiechniesz. Żadna kłótnia nie poróżni tak już myślę będzie. A ta przyjaźń nigdy w życiu nie zawiedzie . Może czasem się kłócimy, też czasami się sprzeczamy Będziemy nad tym myśleć, w końcu o tym pogadamy. Kłótnie po to są aby zbliżyć się do siebie. Lepszej przyjaciółki nigdy nie znajdę na tym świecie. Ciebie nikt tu nie zastąpi choć za kilka dobrych lat, Zawsze miło leci nam spędzony wspólnie czas, I tak będzie zawsze jestem tego pewna,
To nie jest jakaś ściema, bo ta przyjaźń jest prawdziwa. Jaka jest różnica między miłością, przyjacielem, Miłości będzie dużo, przyjaciel będzie jeden. Doceń, szanuj przyjaciela bo to wielki SKARB, Nikt inny tylko on Twego zaufania wart Tylko on pomoże Ci w najgorszych chwilach, Stanie w Twej obronie jak tylko będzie trzeba. Może wkurzać denerwować, ale będzie szczery, Nigdy nie okłamie, a w przyjaźni o to chodzi♥
Justyno, jeśli ty to czytasz, to koniecznie zapamiętaj, że przyjaźni nikt nie zniszczy, bo to dusza człowieka, i twoje uczucia wiele dla mnie znaczą, bo ja ufam tylko tobie, i ty to wiesz, na całą wieczność prze nigdy nie zapomnę cię.......♥
Mam ci więcej do powiedzenia, bo więcej teraz czuję, bo ty jesteś numer 1, choć wiem, że to nic nie znaczy, bo to tylko puste słowa, pewnie inni tak pomyślą, ale to nie tak, uwierz mi, lepszej już nie miałam chodzby miała być w realu, czuję się jakbym znała cię całe wieki, ja lubię cię i ty to wiesz, mam nadzieję, że ty też, bo ja piszę to wszystko sama zrymowało się to trochę, ale piszę bez problemu, bo to wszystko jest dla ciebie, mogę wymieniać jaka jesteś przez cały piękny dzień, czy to deszcz, a czy nie, ja zawsze będę z tobą nigdy nie zostawiaj mnie, a ja cię, żaden chłopak mnie już nie chcę, więc ja pędzę w twoje ręcę, bo ty to prawdziwy przyjaciel, już na zawsze ♥

Chciałam jeszcze tylko powiedzieć, że pisałam 8 linijek sama, czyli jeśli chcesz policz 8 od dołu i od tamtego fragmentu w dół pisałam sama, a to co jest wcześniej, to też sama wiele napisałam, ale chciałam zacząć ten tekst z naszej pięknej piosenki w której tekst troszkę pozmieniałam ;*:D
Pozdrawiam cię serdecznie
Twoja Natuś :*:*:* 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Nasza pioseneczka :D

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)