Menu

sobota, 27 lipca 2013

MSP napisało w poscie! :O

Hey wam!
Pewnie widzieliśćie posta o tych unikatach, co pokazałam co mi moderator napisał? a więc, znalazłam coś dla was, to jednak prawda, bo MSP napisało w jednym z postów tak samo jak mi moderator na poczcie, mam nadzieje, że odpowie na drugie pytanie, ale jestem bardzo ciekawa jak i zapewne wiele ludzi z MSP! czekamy na unikaty z niecierpliwoscią, ale jak znam MSP czyli ich zdanie: ,,NIE wszystkie unikaty powróćą" to pewnie będzie pare rupieci, które nie są zbyt fajne, bo wkońcu wszystkich unikatów nie przywrócą, zaraz się całe MSP dowie o tym, i nie, nie zmienią MSP na stare po prostu dadzą nam pare unikatów do sklepu na jakiś okres czasu.....może to nie prawda co powiedziedziałam o tych być może nie fajnych unikatach, ale czas nam przyniesie, teraz post:














Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)