Menu

sobota, 27 lipca 2013

MAM TEGO DOŚĆ! SKANDALE ZA SKANDALAMI CZYLI MODERATORZY NA MSP!!!

Hey wam!
Jestem strasznie wkurzona, najchętniej bym im zepsuła tą grę, bo patrzcie! Moderatorzy mają wszystkie unikaty nie zależnie od tego, czy grają od początku gry, czy nie, ale oni mogą je kupować cały czas, a nam nie chcą dać wszystkich unikatów chociaż na 1 dzień do sklepu, prawda będą za jakiś czas, ale sami napisali, że nie wszystkie!! Kolejny skandal który mnie wnerwia to fakt, że dostająVIPY na rok albo nie wiem na jaki okres czasu, ale za darmo i mają Judge, więc to raczej VIP na rok! także, nie zwracają na nas wogóle głupiej uwagi! nie mogą nam chociaż po jednym unikacie dać?! ahh no tak, po prostu chcą być najlepsi! tacy moderatorzy, że ich tylko ta głupia kasa kręci mam ich serdecznie dosyć, jest administracja to po co są moderatorzy? tylko im dają władzę nad innymi, i wszystko inne co chcą! Kolejna sprawa, skoro oni im robią VIPY na rok, a nam chociaż w urodziny nie zrobią na tydzień to ja przepraszam, ale mają coś nie tak z głowami! bo to jest tak niesprawiedliwe, że się ugotować można!! teraz szczera prawda, robią nam tylko na złość kupywania sobie tych unikatów, bo my je chcemy, a oni tylko nas wkurzają, oto wpisy i profil jednej z moderatorki z roku 2010, ona jest cała w unikatach i cały czas je kupuje! nie dość że mają do wszystkiego dostęp, to jeszcze darmowe SC i Diam dostają! teraz focie, bo się tak rozpisałam, że nie wiem co teraz zrobię! macie fote profilu jednego moderatora, oraz wpisy w jej księdze gośći i dowody, że kupuje unikaty:














*Kliknij, aby przeczytać*











*Kliknij, aby przeczytać*













*Kliknij, aby przeczytać*











TERAZ DOWODY, ŻE KUPUJE NOWE UNIKATY CAŁY CZAS, WIDZICIE TE RZECZY? TO UNIKATY, I WIDZICIE ZNACZEK ,,New" ? NO WŁAŚNIE WIĘC ONA MOŻE KUPOWAĆ CO TYLKO CHCE! TU DOWODY!!!





































Widzicie to?!!!szok no mnie zaraz coś trafi normalnie bo to, że są moderatorami, to nie znaczy, że mogą mieć wszystko, ale Adminowie mają to gdzieś! To jest aż chore! i głupie! to na dziś wystarczy, bo zaraz mnie piorun trafi !!!!!

PS za jakieś błędy przepraszam, ale jestem MEGA wkurzona! ja tego nigdy nie zozumiem!!!!!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx

4 komentarze:

  1. Hmm, wydaje mi się, że jednak to też jest załoga MSP, więc chyba mogą mieć uni. Zac Sky i Pixi Star również mają unikaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moderatorzy MSP są idjotami!! Mam Star VIP na tydzień, a oni ni z tąd ni z owąd dająż mi bana za nic!! Kretyni> :C

    OdpowiedzUsuń
  3. >.< widze to dopiero w 2016 r xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez moderatorów każdy by do ciebie pisał "Chujowa jesteś spierdalaj -,-" Moderatorzy pilnują porządku bez nich byś nie miała ciuchów rozumiesz? Szkoda mi ich a ci? A z resztą zapomniałam ty nie masz uczuć!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)