Menu

czwartek, 4 lipca 2013

JESTEM JURY I NOWY VIP!!

HEY WAM!
Jestem taka szczęśliwa jestem teraz Jury!! i mam nowego Vip'a oczywiscie na miesiąc jak zwykle xDD strasznie się cieszę aha i prawie 9 lvl :D dziękuję wam w 4 dni wbiliśćie jakieś 47 tyś fame, a nawet więcej jeszcze tylko 18 tyś i 9 lvl!!!!! KOCHAM WAS! to w sumie na tyle tak się tylko chciałam pochwalić to papa :* a to moja mini focia xD a przy okazji nwm jak to się stało ale drugi raz kręciłam kołem vip i normalnym kołem  xDD

*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*
Pozdrawiam
Natuś :* czyli XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)