Menu

poniedziałek, 8 lipca 2013

Dziwne zdarzenie *O*

Hey wam!
Przepraszam, że tak późno posta dodaje, ale rano byłam w gimnazjum na rozmowie, a potem na zakupach i potem z siostrą siedziałam na polu, byłam wykończona, więc położyłam się spać, a teraz przejdzmy do rzeczy, nacisnęłam znaczek ,,Przyjaciele" na MSP, bo ktoś mnie zaprosił do bycia dziewczyną, chciałam anulować a tu nagle wszyscy znajomi znikają! a ja się zastanawiam co się stało!? gdy potem spytałam się co to może być, to okazało się, że gdy czasem naciskasz na znaczek ,,MovieStarPlanet" to znikają ci znajomi, ale to nie możliwe żebym tam nacisnęła, bo naciskałam na ,,Przyjaciele" i dobrze to wiem, a więc co się stało? O.o . Teraz wszystko się robi dziwne, a zaczęło się od moich mebli w clubie ,,VIP" jeśli coś o tym wiecie komentujcie! a teraz fotka dla ,,dowodu"


*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*














Pozdrawiam
Natuś ;* - XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)