Menu

środa, 3 lipca 2013

Block ;-;

Hey wam!
Jak wam niektórym wiadomo mam blokadę adresu IP w sumie za nic.....zaczęło się to tak, że byłam u cioci, a gdy wróciłam mój komputer został zablokowany więc napisałam do MSP mail'a w którym chciałam się wyjaśnić, że zostałam nie winnie zablokowana ;-; na następny dzień napisali mi, że taka blokada trwa 7 dni
;-; byłam załamana więc za jakieś 2 dni wrócę i robię nowego vipcia TĘSKIE JUSTYŚ (nissia2013)  :( niedługo wrócę to paa ;**

Pozdrawiam XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)