Menu

czwartek, 4 lipca 2013

Błąd na MSP i żałosna reklama ,,Biedronka dzwoni" oraz nowy VIP

Witam was!
Dziś połowa moich znajomych tak jak i ja nie mogliśmy włączyć Moviestarplanet, pojawiał się tylko czarny ekran, wkońcu gdy się zalogowałam to prawie na  300 znajomych było tylko 3 dostępne, wtedy zrobiłam sobie Vipa na miesiąc. Po chwili zaczęło mi i mojej najce się zacinać to odswieżyłyśmy, a potem znowu był czarny ekran Moviestarplanet -,-" po chwili moja koleżanka z MSP też miała takie problemy, wszystko się psuje. Potem zaczęła mnie wkurzać taka jedna reklama ona jest bez sensu ,,Biedronka dzwoni" odebrać? żałosne pomysłow nie mają macie focie i to tyle na dzisiaj, jeśli coś o tym MSP wiecie pisać w komentarzach!

Fota ,,Biedronka dzwoni"
*KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ*




Pozdrawiam
Wasza Natuś *-* czyli XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)